בבני סכנין נושמים לרווחה, לאחר שנודע כי מלבד המאמן אלדד שביט רק שחקן אחד נמצא חיובי לנגיף הקורונה. השחקנים התבקשו להגיע הבוקר (ראשון) לאימון וחזרו לשגרה. סארי פלאח ועלי עותמאן לא חשו בטוב והתבקשו לחזור לביתם, והמנכ"ל חאלד דוכי הגיע לאימון כדי לוודא שישנה הקפדה על הנהלים.
כזכור, ביום שישי הודיע שביט להנהלת המועדון כי תשובת בדיקת הקורונה שלו חזרה חיובית. במועדון העבירו את הטיפול למשרד הבריאות ומינהלת הליגה על פי הנוהל, ומאוחר יותר התבקשו כל השחקנים ואנשי הצוות להגיע למתחם הבדיקות בסכנין על מנת להידגם. משחק הליגה שתוכנן להתקיים אמש (שבת) מול מכבי נתניה נדחה, כי תוצאות הבדיקות טרם התקבלו והיה חשש להדבקה המונית. היום הוחלט כי הוא יתקיים מחר בשעה 20:00.
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
ימתינו לשובו. אלדד שביט
(צילום: ראובן שוורץ)
אתמול החלו להגיע התוצאות, וכאמור התברר שמלבד שחקן אחד, כל הצוות (למעט שביט, כמובן) נמצאו שליליים לנגיף, מה שגרם הקלה גדולה במועדון, ולהודעה על חזרה מלאה לשגרה. מי שימשיך למלא את מקומו של שביט הוא עוזר המאמן, הראל סלע, סלע שוחח עם השחקנים הבוקר, ודרש מהם לשמור על ריחוק ולנהוג לפי הכללים. הוא עצמו העביר את האימון עם מסכה.
2 צפייה בגלריה
עודה מרשל
עודה מרשל
ממתינים לתוצאות. שחקני חדרה
(צילום: ראובן שוורץ)
בתוך כך, בהפועל חדרה שם כזכור התגלה כי המאמן שרון מימר נמצא חיובי לנגיף, ממתינים בדריכות לקבלת תוצאות הבדיקות שעברו שלשום אנשי המועדון והשחקנים. ברקע, המשחק מחר מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. במשנה זהירות ועל פי ההנחיות, בוטל אתמול האימון ובקבוצה ממתינים לתוצאות כלל הבדיקות על מנת לקיים היום את האימון המסכם במידה שלא ימצאו שחקנים חיוביים בבדיקות. כל אלו שנבדקו עד כה יצאו שליליים.
במועדון המליצו למינהלת לדחות את המשחק אולם לא הגישו בקשה רשמית לכך. גורם בקבוצה אמר: "אם כל כך הרבה נדבקו, יש סיכוי ששחקנים יפתחו תסמינים בהמשך, למרות שכרגע כל השחקנים שנבדקו קיבלו תוצאות שליליות. אם צוות שלם נדבק זה עלול להיות מסוכן גם לשחקני היריבה".
פורסם לראשונה: 10:05, 13.09.20