מכבי חיפה מגיעה למשחק מחר (שני, 20:45) בטדי מול בית"ר ירושלים במצב שהיא לא זוכרת הרבה מאוד זמן, כאשר היא במקום השני בטבלה. לראשונה העונה הניצחון של האלופה מכבי ת"א אתמול על הפועל כפר סבא העלה את הצהובים לפסגת ליגת העל עם יתרון נקודה ומשחק עודף. ניצחון של הירוקים יחזיר להם את פער שתי הנקודות בפסגה בעוד תיקו יעלה אותם למקום הראשון בזכות הפרש שערים.
בחיפה עדיין לא נרגעו ממופע העידוד המאסיבי באימון אתמול, שכלל אבוקות, פרחים ושירים לשחקנים. מי שכיכב יותר מכולם היה סאן מנחם שהפך לאליל האוהדים בעקבות אירועי הדרבי - אף שעדיין מרחף מעל ראשו איום הרחקה על התנהגותו שצויינה בדו"ח השיפוט.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה מבינים היטב כי משחק מול בית"ר בטדי הוא משוכה לא פשוטה ובקבוצה מנסים לעבוד בעיקר על הרוגע של השחקנים לקראת המשחק, שחקן בקבוצה אמר: "אין משחקים קלים. תמיד יש לחץ אבל אנחנו מבינים שכדי לזכות באליפות צריך לעמוד בלחצים".
ברק בכר צפוי להמשיך עם נטע לביא, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני בקישור, והוא עדיין מתלבט בין צ'ארון שרי שהחלים לבין עומר אצילי. בהגנה המצב מסובך יותר בעקבות מכת הפציעות. נראה שסאן מנחם ומאבוקה יפתחו באגפים ועופרי ארד ישוב למרכז ההגנה לצידו של פלאניץ'. בכר מתלבט האם לפתוח עם דוניו בחוד לאחר השער שכבש בדרבי, או להמשיך עם חזיזה כחלוץ מדומה. ההחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם הערב.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר על הקווים
ברק בכר על הקווים
ברק בכר על הקווים. מתלבט לגבי ההרכב
(צילום: עוז מועלם)