מכבי תל אביב שוב הראתה הערב (שבת) שהיא גדולה על היריבה העירונית הפועל עם ניצחון 0:2 חלק בדרבי, משערים של אבי ריקן ואילון אלמוג.
בסיום המשחק היה עימות בין אנשי שתי הקבוצות במנהרה המוליכה לחדרי ההלבשה. לדברי מאמן המפסידה ניר קלינגר, הצהובים הם שהיו אחראים למהומה: "שחקן של מכבי ניבל את הפה וקילל שחקן שלנו, אנחנו לא יורדים לרמה הזאת, זה לא בליגה שלנו".
2 צפייה בגלריה
קלינגר על הקווים
קלינגר על הקווים
קלינגר על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
מי שלא שותף במשחק הוא קשר הפועל מאור בוזגלו, שברגע שהבין שלא יקבל דקות, ירד לחדר ההלבשה כבר בדקה ה-86. קלינגר סירב בסיום להרחיב בעניינו של בוזגלו: "אני מתעסק במי שעל המגרש. כשמאור בוזגלו ישחק אני אתייחס אליו. בחרתי לתת את חולצת ההרכב לשחקן צעיר שאני מאמין בו".
על ההפסד אמר המאמן: "היינו במשחק לכל האורך עד השער הראשון וזה נורא מאכזב ומתסכל, אבל נתגבר. אסור לשכוח שהרבה מהשחקנים בני 18, אני נהנה לראות אותם. אנחנו בתהליך וממשיכים בו ללא פחד. אני לא חושב שאין לנו כלים להתמודד מול מכבי". על היכולת ההתקפית: "יש לנו חסכים בחלק הקדמי, הכל קם ונופל על אלטמן, כשסוגרים אותו אנחנו מתקשים למצוא פיתרון. אני מנסה לייצר שחקנים שיהיו פה לעתיד".
2 צפייה בגלריה
אילון אלמוג
אילון אלמוג
אילון אלמוג
(צילום: אורן אהרוני)
מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' טען שלא קרה שום דבר מיוחד: "אני לא יודע מה היה שם. זה לא היה משחק מבריק שלנו כי בתקופה הזאת אנחנו מגרדים את הנקודות, אין הרבה מקום לדברים מבריקים. היינו הטובים יותר, אני לא חושב שהשוער שלנו עצר אפילו כדור אחד".
על ההחלטה לשחק עם שלושה בלמים אמר: "זה מה שהחלטתי כי מותר לי, זו השיטה שבה שיחקנו בשני המשחקים האחרונים ובה האמנתי למשחק הזה". על חשיבות הניצחון בדרבי והעובדה שלא הפסיד באף דרבי: "אני יודע כמה זה חשוב לאוהדים אבל כשהגעתי לפה אמרו לי שהמשחק הכי חשוב הוא מול באר שבע. בשבילי כל משחק הוא חשוב וצריך להשיג בו שלוש נקודות".
המאמן התייחס בציניות לשער של אילון אלמוג: "אני חושב שצריך עכשיו להעלות אותו לשמיים, לא? כי הוא הבקיע שער. עכשיו הוא יכול לנוח ארבעה-חמישה משחקים. זו היכולת שהוא צריך להפגין תמיד". איביץ' סירב להתייחס לעתידו בקבוצה: "זה לא הזמן לזה".