ההישארות הסופית בליגה של בית"ר ירושלים, אחרי שניצחה אמש את הפועל כפ"ס 1:3, כללה גם שני שערים של אלירן עטר, שלפחות חוזית מקרבים אותו להישארות במועדון לעונה נוספת.
על פי חוזהו של עטר, במקרה של 16 שערים ובישולים יחדיו, חוזהו מתחדש אוטומטית. הצמד שלו אמש העלה אותו לסטטוס של סגן מלך השערים בליגה עם 11 כיבושים, שני רק לרוקאביצה עם 17, אליהם צריכים להוסיף עוד שני בישולים. המשמעות: לעטר נותרו להשיג בששת משחקי הפלייאוף התחתון האחרונים שלושה בישולים ושערים על מנת להבטיח לעצמו חוזה לעונה הבאה. יש לציין כי בית"ר יכולה עדיין לשחררו, אבל אז תצטרך לשלם לו פיצויים.
3 צפייה בגלריה
עטר חוגג
עטר חוגג
עטר חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי שהבטיחו את ההישארות, בבית"ר יחלו לעבוד על העונה הבאה כשהמטרה היא להנחית מאמן זר. שמות המאמנים הישראלים שהועלו בימים האחרונים אינם רלוונטיים מאחר שחוגג מעוניין רק באיש מקצוע מחו"ל. במקביל, למועדון לא ימונה מנהל מקצועי.
השחקן הראשן שיאריך את חוזהו יהיה הקפטן עידן ורד שמגעים איתו יחלו בקרוב. מבין הזרים יישארו בוודאות מרקו יאנקוביץ' ומאותיסניו. לגבי האחרים תתקבל החלטה בשלב מאוחר יותר, כשהמטרה היא למכור את עלי מוחמד שנכנס בעונה הבאה לשנת החוזה האחרונה שלו. הבלם טל בן חיים יעזוב, נראה שגם אורי מגבו. לגבי אורן ביטון תתקבל החלטה בשלב מאוחר יותר.
3 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
ורד. צפוי להישאר
(צילום: ראובן שוורץ)
בנושא אחר, יוסי מזרחי שהפך למאמן זמני ושימש עד אז כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עשוי להוריד את אביאל זרגרי ואולי אפילו את אוקמפוס למשחקי קבוצת הנוער של המועדון שנלחמת על חייה בליגה הבכירה.
"אני מרגיש קצת יותר טוב עכשיו אחרי המחצית הראשונה. בהתחלה בקושי הלכנו על המגרש, אבל בחצי השני שיחקנו יותר נכון. זה עדיין רחוק רחוק ממה שאני רוצה", אמר מזרחי בסיום. "תסתכלו איזה קבוצות בפלייאוף התחתון, איזה מאמנים. אנשים עם רקורד של אליפויות ותארים, ככה שלזלזל בקבוצות בפלייאוף התחתון זאת טעות אדירה ואם היינו מפסידים אוי ואבוי. זה רחוק מאוד מלהסתיים כל הסיפור הזה".
3 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
זרגרי. ינסה למנוע מהנוער לרדת ליגה
(צילום: אורן אהרוני)
על היותו מאמן הקבוצה לתקופה הזאת: "אני על הקווים פה כרגע. אני צריך לנסות שבית"ר לא תסתבך במאבקים האלה, ראיתם שהיה קשה נגד האחרונה בטבלה. אני שבע קרבות, אני זוכר איך בני יהודה ירדה למרות שניצחה 11 מ-12. עברנו על הבשר שלנו את הכל, החוכמה שזה יקרה לאחרים ולא לנו".
שוער הקבוצה איתמר ניצן סיכם: "ניצחון חשוב מאוד. נמנענו מלסבך את עצמנו בקרבות תחתית. זה נותן לנו קצת שקט להמשך הפלייאוף, לאסוף את עצמנו ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה".