המלחמה של משה חוגג נגד ארגון לה פמיליה עולה מדרגה. בבית"ר ירושלים הגיבו היום (שלישי) למכתב לפני תביעה שנשלח למועדון מטעם אנשים מארגון האוהדים, ובו נטען כי יינקטו צעדים משפטיים נגד הבעלים שאסר על כניסתם למשחק מול בני יהודה מחשש שיקללו.
"אתמול בשעות הבוקר כתב חוגג פוסט בו הוא מבקש להימנע מקללות לטובת הילדים שמגיעים ליציע. מאותם רגעים קיבל הבעלים הודעות נאצה קשות, כשגם אישתו קיבלה איומים קשים וקללות לילדיו", הקבוצה מסרה. "בשיחה שקיים המועדון עם ראשי המשטרה עוד לפני המשחק, הוחלט כי מספר אנשים לא ייכנסו למשחק כדי למנוע התלקחות בתוכו".
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות זאת, הבעלים החליט כן להכניס אותם ולתת להם הזדמנות להוכיח שהם יכולים להתנהג כמו אוהדים, אך כאשר פגש את ראשי הארגון מחוץ לאצטדיון, הם איימו כי "המאמצים מיותרים וכדאי שתסתום לילדה את האוזניים", באותו הרגע הודיע חוגג כי לא ייכנסו לתחומי האצטדיון.
"מדובר בקבוצת אנשים אשר גם אוהדים מציינים בפנינו כגורם לחלק נרחב מהקהל לא להגיע בשל פחד וחשש. אנחנו מתכוונים למצות איתם את הדין, ולתבוע את ראשי לה פמיליה בקרוב ברמה האישית. לארגון הזה יש שמות והם מורחקים מכל משחקי בית"ר ירושלים עד להודעה חדשה", הודיעו במועדון.
4 צפייה בגלריה
ארגון 'לה פמילה'
ארגון 'לה פמילה'
ארגון לה פמיליה
(צילום: יואב דודקביץ')
"נתמודד עם כל טענה שתועלה בבית המשפט כנגד המועדון ובעליו. מדובר במספר אנשים אשר הנהיגו ומנהיגים מחאה גזענית, אותה יכולנו לשמוע במשחקים האחרונים מרימה שוב את ראשה. אנחנו נעשה הכל על מנת להפוך את אצטדיון טדי למקום שכיף להגיע אליו, גם להורים וגם לילדים", הוסיפו.

בית"ר תדרוש קיצוץ מעטר

גם במידה שאלירן עטר יצליח להבקיע או לבשל עוד שלושה שערים בארבעת המחזורים עד לתום העונה, נתון שמקנה לו חוזה אוטומטי לעונה הבאה, הוא יידרש לקיצוץ של עשרות אחוזים.
עטר, שעד כה כבש 11 שערים ובישל פעמיים, היה עתיד להרוויח 275 אלף אירו בעונה הבאה, מה שלא יקרה לנוכח המציאות בבית וגן, והערכה היא שהוא ייאלץ לקצץ 40-30 אחוזים משכרו אם ירצה להישאר.
4 צפייה בגלריה
אלירן עטר חוגג
אלירן עטר חוגג
עטר. ירוויח הרבה פחות בעונה הבאה אם יישאר
(צילום: ראובן שוורץ)
לא רק עטר יידרש לקצץ בשכרו, גם מיכאל אוחנה, שעדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה ומציג יכולת בינונית עד כה, זאת כחלק מהמהפכה שמתכננים בבית"ר. עוד מהלך שמנסים בבית"ר לסיים הוא מכירתו של עלי מוחמד שנרכש בשני מיליון אירו, ומגיע לשנת החוזה האחרונה בחוזהו. למרות ההצהרה של הבעלים משה חוגג כבר לפני כחודש כי יישב עם עידן ורד לסגור איתו על חוזה לעונה הבאה, זה עדיין לא קרה.
"זה שחגגנו שוויון בתוספת הזמן נגד בני יהודה, כשארבעה מחזורים לסיום העונה עוד לא הבטחנו את ההישארות שלנו, מסביר יותר מכל את גודל הכישלון", אמרו שחקנים בבית"ר אחרי התיקו הביתי נגד בני יהודה, שמשאיר את הפער ממנה על תשע נקודות כשנותרו 12 בקופה. "זה כישלון עמוק, יסודי, חייבים לעשות פה דחוף בנייה מחדש".
4 צפייה בגלריה
אורי מגבו בטירוף
אורי מגבו בטירוף
מגבו חוגג את השוויון הדרמטי
(צילום: ראובן שוורץ)
הבעלים משה חוגג עדיין נחוש לצרף מאמן זר, כשההערכה היא כי ריימונד אטוולד יישאר במכבי נתניה לעונה הבאה, ולכן נבחנים מועמדים זרים שמוצעים בבית וגן ללא הפסקה.
בחזית אחרת, דן אייבינדר שנחתך מבית"ר במהלך העונה הגיש תביעה בסך 3.2 מיליון שקלים נגד המועדון. בין היתר הוא דורש פרמיות נקודות, החזר 30 אחוזים שקוצצו משכרו, ופיצוי בעקבות טענות לפגיעה תדמיתית ומקצועית שנגרמה לו.
פורסם לראשונה: 07:34, 20.04.21