בלגן בהפועל תל אביב. מספר שחקנים, כולל כמה מהכוכבים הגדולים בקבוצה, קיבלו היום (שלישי) הודעות שיחרור מהמועדון לאחר שלא הסכימו להסכם הקיצוצים שהציעה ההנהלה.
ראשי המועדון שלחו מכתב לכל אותם שחקנים, ביניהם מאור בוזגלו, מוטי ברשצקי, יואב ג'רפי, אריק ינקו ורז כהן, והודיעו להם שהם מבטלים את הסכם העסקתם והופכים באופן מיידי לשחקנים חופשיים.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
בין המשוחררים. בוזגלו וג'רפי
(צילום: ראובן שוורץ)
הקפטן אוראל דגני, שמבוקש בבית"ר ירושלים, אך בכלל שואף לעזוב לאירופה, התבקש לקצץ את חוזהו ב-47 אחוז. ההצעה של ההנהלה לשחקנים ששוחררו הוא לחתום על חוזה חדש שיהיה על סך של 40 אחוז בלבד מהחוזה הנוכחי שלהם.
"משבר הקורונה גרם למשבר קשה בכל העולם, לרבות בכדורגל העולמי והישראלי. בעת חתימת ההסכם, אף אחד מהצדדים לא ידע ולא היה עליו לדעת על ההשלכות הקשות שיגרום משבר הקורונה, ולא הייתה לאף אחד מהצדדים האפשרות לראותן מראש, או האפשרות למנוע אותן", נפתח המכתב.
"בשל משבר הקורונה, הסכם העסקתך לעונת המשחקים 2020/21 הוא בלתי אפשרי ובכל מקרה אפשרות ביצועו שונה באופן יסודי ממה שהוסכם עליו בינינו, והדבר מהווה כוח עליון המסכל את הסכם העסקתך לעונת המשחקים".
3 צפייה בגלריה
המכתב שנשלח לשחקני הפועל תל אביב ששוחררו
המכתב שנשלח לשחקני הפועל תל אביב ששוחררו
המכתב שנשלח לשחקני הפועל תל אביב ששוחררו
"פנייתנו אליך בהצעה למתווה הקיצוץ שהצענו לך לא נענתה, ולאור זאת אנו נאלצים להודיע לך על ביטול הסכם העסקתך לעונת המשחקים 2020/21, והחל ממועד מכתב זה הנך שחקן חופשי, ואתה רשאי לחפש לך קבוצה אחרת ללא מגבלה".
"יחד עם זאת, ועל מנת להמשיך ההתקשרות בינינו לעונת 2020/21, אנו נכונים להציע לך הסכם העסקה חדש, על פי יעמדו הסכומים אותם תקבל על סך השווה ל-40 אחוז מהסכומים הנקובים בהסכם העסקתך, ובמידה שעונת המשחקים תחזור למתכונתה הרגילה, נהיה מוכנים לדון איתך על שינוי בקיצוץ זה".
3 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב ומורדי דדון
האחים ניסנוב ומורדי דדון
האחים ניסנוב
(צילום: ראובן שוורץ)
"בהזדמנות זו נבקש להודות לך על תרומתך עד היום למועדון, נשמח להמשך העסקתך בתנאי ההסכם החדש המוצע, ונאחל בריאות והצלחה בהמשך בכל אשר תחליט".