לאחר שיחה שנערכה אתמול (שלישי) בין מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס למנכ"ל המועדון אסי רחמים, סיכמו הצדדים שהקבוצה תמתין למאמן מספר ימים נוספים עד תחילת השבוע הבא, אז צפויה ההתאחדות להודיע על מאמן הנבחרת החדש.
אבוקסיס, שנחשב למועמד המוביל לתפקיד, מחזיק בחוזה בבאר שבע לעונה הבאה, אך הוא קיבל את ברכת הדרך לעזוב אם ימונה למאמן הנבחרת. במקרה שזה אכן יקרה, ניסו אביטן, סלובודן דראפיץ', מרקו בלבול ואופיר חיים מועמדים להחליפו.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
מחזיק בחוזה לעונה הבאה. יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אתמול נפרדו בקבוצה ממאמן השוערים גיא ויזינגר ומאמן הכושר דרור שמשון שיצטרפו לצוות של ברק בכר במכבי חיפה.
שחקניה הזרים של הקבוצה יעזבו היום את הארץ. דויד סימאו, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, נפרד מחבריו. ז'וזואה, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה יחזרו לקראת סוף החודש לארץ. ארנסטס שטקוס אמנם יישאר בישראל, אך הוא לא נמצא בתוכניות וימשיך בסגל עד שימצא קבוצה.
אתמול בלילה המשיכו חגיגות מצומצמות של אוהדים שהגיעו מחוץ לבית של הכוכב הגדול ז'וזואה, הרימו אותו על הכתפיים, והוא הצטלם עם אבוקה בידו.
אוהד הקבוצה, ליאור בדש, שהתפרסם בעבר כשכתב, הלחין וביצע שירים לאחר זכיותיה של הקבוצה בתארים ובהעפלות לליגת העל, הוציא אתמול שיר לרגל הזכייה בגביע. בדש סיפר שהשיר מבוסס על שיר שכתב והלחין לקראת גמר גביע המדינה של עונת 2002/03, אך אז ב"ש הפסידה להפועל רמת ושיר לא פורסם מעולם. אתמול בדש הכין גרסה חדשה ועדכנית של השיר והחל להפיץ אותו.