בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שני) בהכנות שלה לקראת חזרת הליגה בסוף השבוע והביסה ללא בעיות את סקציה נס ציונה 0:4.
זה היה סיפור של שתי מחציות. החצי הראשון, מול ההרכב החזק של המארחת, התאפיין במשחק די שווה – ובית"ר התקשתה להכניע את עומרי גלזר.

4 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
מזל טוב. עידן ורד
(צילום: בית"ר ירושלים)

4 צפייה בגלריה
לוי גרסיה
לוי גרסיה
הכנה נוספת לקראת חזרת הליגה. לוי גרסיה
(צילום: בית"ר ירושלים)
בחצי השני נס ציונה נתנה הזדמנות למספר שחקני נוער והבדלי הכוחות הורגשו מיד. מי שניצלו זאת היו עידן ורד ופרדי פלומן, שעשו מה שהם רוצים על המגרש. פלומן סיים עם צמד ובישול, ורד עם שער ושני בישולים. שלום אדרי קינח עם הרביעי.

מהלך המשחק

בדקה העשירית בית"ר הגיעה להזדמנות הראשונה שלה אחרי פריצה אדירה של לוי גרסיה שנעצר אצל גלזר. כעבור דקה שי קונסטנטין, שהיה מהטובים בבית"ר עד שהוחלף בשלב מוקדם על ידי אור זהבי, סידר לממן מצב טוב אבל גלזר שוב היה במקום כדי לעצור את הבעיטה של הקשר.
4 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(צילום: בית"ר ירושלים)
בפתיחת המחצית השנייה בית״ר עלתה ל-0:1. תמיר עדי חטף כדור ושיחרר נהדר לפלומן. הצרפתי העביר לעידן ורד, שבעט בשמאל וכבש ביום הולדתו ה-31. בדקה ה-55 ורד החליט להחזיר לפלומן וסידר לו בישול. ילד היום הולדת העביר רוחב והצרפתי סיים נהדר עם נגיעה קלה לפינה. 0:2 בית"ר.
החגיגה המשותפת של ורד ופלומן המשיכה בדקה ה-64. ורד ברח מהשומר שלו, העביר כדור לפלומן, שביצע הטעייה וכבש את השני שלו והשלישי של בית"ר, 0:3. שלום אדרי הצטרף גם הוא לרשימת הכובשים והוסיף את הרביעי בדקה ה-76.
4 צפייה בגלריה
פרדי פלומן
פרדי פלומן
חגג מול הנוער של נס ציונה. פרדי פלומן
(צילום: בית"ר ירושלים)

הרכבים

סקציה נס ציונה: עומרי גלזר; נועם כהן, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס; שי אליאס, אלעד שחף, סהר לוי, דור כוכב; רז שטיין, אייל שטרכמן.
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין (אור זהבי), דיוגו ורדאשקה, אנטואן קונט, מקס גרצ'קין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, חנן ממן; לוי גרסיה, שלומי אזולאי, אלירן עטר.
פורסם לראשונה: 18:54, 25.05.20