אחרי שאיתן טיבי בחר לעזוב להפועל באר שבע, מתברר כי גם לואיס הרננדס ביקש לעזוב את המועדון. הבלם קיים שיחות עם חבריו לקבוצה וטען כי הוא מחזיק בהצעה מהליגה הספרדית. להרננדס יש חוזה גם לעונה הבאה, לאחר שהצהובים מימשו את האופציה שהייתה להם, אבל הוא כבר הבהיר להנהלת המועדון שהוא מעוניין לחזור לספרד.
מכבי תל אביב עדיין לא ויתרה על מאוויס צ'יבוטה, למרות שלודוגורץ דורשת עבורו 1.3 מיליון אירו. בקבוצה לא מתכוונים לשלם סכום כזה ויציעו סכום נמוך יותר או מתווה של השאלה עם אפשרות לרכישה עתידית.
2 צפייה בגלריה
לואיס הרננדס חוגג
לואיס הרננדס חוגג
לואיס הרננדס. נפרד עם שער ניצחון בגמר הגביע?
(צילום: עוז מועלם)
מחזיקת הגביע איבדה בשבועיים האחרונים מספר עוגנים משמעותיים: דור פרץ (ונציה), איתי שכטר (הפועל ב"ש) ואבי ריקן (בדרך לבית"ר ירושלים). אתמול הם נאלצו להתמודד עם העובדה שאיתן טיבי בחר בהצעה של האדומים, למרות שהייתה נמוכה יותר. בבאר שבע הוא קיבל חוזה לשנתיים, בעוד מכבי הגישה לו הצעה לשנה עם אופציה לשנה נוספת, בתנאי שישלים 70 אחוז ממשחקי הקבוצה.
לטיבי יש בטן מלאה על המאמן פטריק ואן לוון, שבחר לא לשתף אותו בגמר גביע המדינה מול הפועל ת"א. הוא סיפר לחבריו הקרובים כי הוא פגוע מאוד מההחלטה הזו, שבדיעבד הייתה אחת הסיבות המרכזיות לעזיבה שלו.
2 צפייה בגלריה
איתן טיבי בולם את שחר הירש
איתן טיבי בולם את שחר הירש
טיבי. מאוכזב מההתנהלות של הצהובים
(צילום: עוז מועלם)
שתי סיבות נוספות קשורות בהחתמה של עידן נחמיאס מקרית שמונה וההצעה הכספית הנמוכה שקיבל. בסביבתו טענו שהובטח לו כי לא יוחתם בלם ישראלי נוסף וברגע שראה את ההחתמה של נחמיאס, הבין שהגיע לסוף דרכו במועדון. מבחינה כספית הוא קיבל הצעה נמוכה וללא אפשרות מיקוח. "במכבי היו צריכים לדעת להתייחס אחרת לשחקן כמו טיבי", אמר גורם בסביבתו של הבלם. "משהו לא טוב קורה שם. אי אפשר לזרוק לו הצעה נמוכה ולא להתייחס אליו יותר מזה".