מינהלת הליגה הודיעה בצהריים (שבת), שש שעות לפני שהמשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין היה אמור לצאת לדרך כי הוא נדלה לתאריך שעדיין אינו ידוע. כזכור, מאמן סכנין, אלדד שביט, נדבק בקורונה ובשל כך כל השחקנים ואנשי הקבוצה ערכו אתמול בדיקות. תוצאות הבדיקה עדיין לא הגיעו, ובמינהלת לא הסכימו לקחת סיכון והחליטו לדחות את המפגש שהיה אמור להיערך במסגרת המחזור השני בליגת העל.
"בהמשך להודעתנו מאתמול, נבקש לעדכן כי כיוון שתוצאות בדיקת שחקני והצוות המקצועי של קבוצת בני סכנין צפויות להתקבל במועד שלא יאפשר את קיום המשחק במועד המקורי ובכדי לאפשר לכלל הגורמים להתכונן באופן ראוי, הוחלט כי משחק ליגת הבורסה לניירות ערך בין קבוצות מכבי נתניה לבני סכנין שהיה אמור להתקיים הערב (שבת, 18:00) יידחה", נמסר מטעם המינהלת.
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
שביט. נדבק בקורונה
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד מסרה המינהלת: "לאחר קבלת התשובות והבהרות ממשרד הבריאות על המשך סטטוס פעילות הקבוצה, תמסר הודעה על המועד החלופי (ההודעה תמסר ככל שניתן היום בערב או מחר במהלך היום)".
מבני סכנין נמסר לאחר הודעת המינהלת: "עם קבלת תוצאות הבדיקות עד מחר, תתבהר התמונה בקרב המועדון ועל פיה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות ותוך התייעצות שוטפת מול המינהלת, יתקבלו החלטות על אופן המשך הדרך של הימים הקרובים". כבר לפני יומיים שביט נכנס לבידוד אחרי שחש בתסמינים לנגיף הקורונה: "אני מרגיש חלש ומרחוק מהשיא שלי", אמר המאמן לאנשי המועדון.
בנוסף, שחקן בני סכנין הודיע הערב לאנשי המועדון כי נמצא חיובי לקורונה. הוא היחיד שקיבל תוצאה חיובית מבין כל הנבדקים ובקבוצה הודיעו לשחקנים כי האימון מחר יתקיים כרגיל כשרק השחקן שנדבק משוחרר ממנו. את האימון יעביר עוזרו של שביט, הראל סלע.
2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
מימר. גם הוא נדבק
(צילום: הפועל חדרה)
מאמן נוסף שנבדק בקורונה הוא שרון מימר מהפועל חדרה, שלא העביר בשלושת הימים האחרונים את אימוני הקבוצה: "חשבתי שזה יעבור. הרגשתי טוב יותר, אבל המליצו לי לעשות את הבדיקה שנמצאה חיובית", אמר מימר ל-ynet. חדרה אמורה לשחק נכון לעכשיו בשני (20:15) באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים, אבל גם שחקניה ערכו בדיקות קורונה והם מחכים לתוצאותיהן. אימון הקבוצה היום בוטל.
פורסם לראשונה: 12:49, 12.09.20