קשר בית"ר ירושלים פרדי פלומן נזרק היום (שלישי) מאימון הקבוצה בעקבות הגישה שלו, כך נמסר מהמועדון. "הוא הראשון העונה שנזרק מהאימון ולא נעבור על כך לסדר היום". השחקן הצרפתי מאכזב העונה ובשל כך לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. בבית"ר מחפשים לו קבוצה שתקלוט אותו.

במקביל, חוסר ודאות כלכלית בב. ארבעה עובדים כבר זומנו לשימוע, שחקנים חוששים לקיצוץ נוסף לקראת העונה הבאה, זאת אחרי שסיכמו כבר על הפחתה של שליש משכרם, הצעה לטל בן חיים, שכבר הוחלט לשחררו כפי שפורסם השבוע ב-ynet, לשחק ללא תמורה ביוני וגם בעלי תפקידים נוספים במועדון חוששים לעתידם.

3 צפייה בגלריה
פרדי פלומן
פרדי פלומן
בעיה בגישה. פלומן
(צילום: עוז מועלם)

הסיטואציה בבית וגן מעיקה על שחקני הקבוצה ואנשי המועדון, כשגם הוחלט על קיצוץ במחלקת הנוער, מה שבסופו של דבר הוביל לביקורת מצד גורמים במועדון: "חוגג ביקש מהשחקנים לקצץ ב-30-25 אחוז בשכר וזה בסדר, אבל אם מסתכלים על כך בראייה מפוכחת, הקיצוץ כולל העונה הבאה יעמוד על תשעה מיליון שקל. ההפסד מהפלייאוף ללא קהל לא יהיה מעבר לארבעה או חמישה מיליון שקל, אז משהו מאוד לא ברור קורה פה, אף אחד מאיתנו לא יודע מה תהיה הגזרה הבאה. כרגע המצב נראה לא טוב, יהיו פה עוד הרבה קיצוצים, ומי אמר שלא יהיה קהל בעונה הבאה? הרי יכול להיות שיהיה עוד השנה".

חוגג עצמו המשיך לטעון כי הוא ימשיך בבית"ר גם בשנים הבאות, אלא שהקיצוצים האחרונים גורמים לחשש במועדון בנוגע לעתידו. "אי אפשר לדעת מה יקרה", אמרו במועדון.

3 צפייה בגלריה
משה חוגג, יוסי בניון ואלי אוחנה
משה חוגג, יוסי בניון ואלי אוחנה
אי ודאות כלכלית בבית"ר
(צילום: עוז מועלם)

חוגג מעריך מאוד את השדרה הניהולית-מקצועית הבכירה, בעיקר את היו"ר אלי אוחנה, והצהיר לא אחת כי הוא רוצה כי יוסי בניון כמנהל מקצועי ימשיך לצידו בעתיד, אולם התקציב המופחת שנקבע עוד לפני הקורונה וקוצץ עוד יותר והיעדר אלטרנטיבות לייצר דברים חדשים במועדון, יכול ליצור בעייתיות גם בעניין זה.

בן חיים, שכאמור לא ימשיך בעונה הבאה והתבקש לשחק ללא תמורה במהלך יוני עם חידוש הליגה, נקב בסכום דמיוני של ביטוח שהוא מוכן יהיה לשחק תחתיו כדי לא לסכן את עצמו בחודש האחרון של העונה. לעומתו, איתמר ניצן, שלומי אדרי ואופיר קריאף יוחתמו על חוזים מופחתים לשלוש שנים.

בבית"ר גם הציבו את כל הזרים על המדף, לכל המרבה במחיר. אנטואן קונט, שחוגג החליט להמר ולממש את חוזהו, יקבל בעונה הבאה 300 אלף אירו ולכן אין כל סיכוי שיישאר, כשסוכנו טען כי יש לו הצעות. עלי מוחמד ולוי גרסיה, ישוחררו בהתאם להצעות שיתקבלו בעבורם, אולם כרגע נראה כי לפחות אחד מהם יישאר.

3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב
בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב
כל הזרים על המדף. קונט
(צילום: עוז מועלם)

בקבוצה הוחלט כי מיכאל אוחנה לא יחזור העונה, או לכל היותר ישולב מספר דקות במשחקי הפלייאוף האחרונים כדי לא לסכן את השיקום שלו אחרי שבתחילת העונה שוב קרע את הרצועה הצולבת בברכו.

בשל עומס החום הוחלט בבית"ר לבטל את משחק ההכנה שתוכנן להיום מול מ.ס אשדוד ובקבוצה יסתפקו במשחק בשבוע הבא נגד סקציה נס ציונה כאחרון לקראת חידוש הליגה בשבת הבאה בטדי נגד הפועל באר שבע.
פורסם לראשונה: 09:26, 20.05.20