ניר קלינגר הושפל בביקור האחרון שלו באצטדיון סמי עופר עם חמישייה מביכה, אבל עם חידוש הליגה השיגה עם הפועל ת"א צעירה במיוחד את אחד הניצחונות היוקרתיים שלה בקדנציה שלו עם 1:2 על מכבי חיפה.
"ניצחנו את מכבי חיפה עם קבוצת נוער מחוזקת בוותיקים", אמרו גורמים בהפועל, כשבהרכב פתחו בין היתר המגן השמאלי דורון ליידנר, שהציג יכולת מצוינת, עמית מאיר ושי אייזן, שלושתם שחקני קבוצת הנוער העונה, כשאליהם התווספו גם חבריהם שסיימו את העונה בליגת הנוער במקום השני, אושרי דוידה ועילי תמם.
5 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
שחקני הפועל ת"א חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
דגני והתינוקות חוגגים
דגני והתינוקות חוגגים
דגני והתינוקות חוגגים
(צילום מסך מתוך האינסטגרם של אוראל דגני)
הפרויקט של שבעת שחקני הנוער שהועלו להתאמן עם הבוגרים כבר תקופה ארוכה הוא בעיקר של משה סיני, שפיקד עליו ישירות וסימן את הכישרונות שהציגו אמש משחק מצוין. גם השחקנים הוותיקים פרגנו לצעירים, ואמרו: "לא האמנו שכ"כ מהר יהיה להם את הביטחון לעשות את העבודה בצורה כזו".
סיני, שנמצא בנתק מתמשך עם איציק ניסנוב, הגיע למשחק באוטובוס הקבוצה, אולם כשהאחים ניסנוב ירדו בסיום לחדרי ההלבשה, הוא לא היה באיזור. בימים הקרובים ינסו הצדדים לארגן פגישה על מנת לנסות לאשר את ההדורים כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה.
5 צפייה בגלריה
משה סיני
משה סיני
סיני. איך תיגמר הסאגה?
(צילום: טל שחר)
בקבוצה פרגנו מאוד לעומר דמארי שלא היה כשיר ב-100 אחוז למשחק, ולכן מייקל אולהה פתח בהרכב ושוב הפגין יכולת חלשה במיוחד. החלוץ הישראלי כבש את השער השני בהתמודדות שלמעשה הכריע אותה. "אנשים אולי הספידו את הקריירה שלו, אבל עדיין יש לו יכולות שאין לחלוצים בליגה שלנו. שהצעירים ילמדו ממנו" אמרו בהפועל.
בהפועל ניצלו את ההיעדרות של נטע לביא, יובל אשכנזי ודולב חזיזה, ושחקנים כמו מוטי ברשצקי ומאור בוזגלו קיבלו הנחיות ברורות לנצל את הקישור האחורי של חיפה שאויש בשחקנים לא טבעיים בעמדה הזו.
5 צפייה בגלריה
מוטי ברשצקי חוגג, מאבוקה מאוכזב
מוטי ברשצקי חוגג, מאבוקה מאוכזב
ברשצקי חוגג, מאבוקה מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
בהפועל עדיין מסמנים כמטרה עליונה את גביע המדינה, כשבשבוע הבא הם ישחקו בנתניה נגד מכבי פ"ת מהלאומית בחצי הגמר. בעקבות כך הוחלט שלא לסכן את עומרי אלטמן אמש בחיפה, ולכן הוא לא היה בסגל. "היה לנו חשוב לא רק לפתוח עם ניצחון, אלא להראות שאנחנו באים לשחק בפלייאוף העליון. שיחקנו בביטחון, שלטנו במשחק והיינו מסוכנים ממכבי חיפה, יכולנו לרדת ביתרון 0:4 במחצית הראשונה, אבל מחרתיים כבר יש לנו את בית"ר ירושלים", אמרו בקבוצה.
קלינגר התייחס לעניין הצעירים, כשהחליט לפתוח עם שני זרים בלבד, ורק אחד מהם סיים תשעים דקות, זאת אחרי העזיבה של הזר האיכותי ביותר במהלך פגרת הקורונה, סטפן ספירובסקי. "עשינו תוכנית מסודרת מאוד, סיני ואני, לגבי איך מסתכלים על המשך הדרך, כשהמטרה שנבנה את זה ככה שנגיע עם שחקנים רעננים וטריים ולא פצועים. הצעירים נתנו לנו תשובה ראשונית שאפשר להשתמש בהם והרוטציה תהיה רחבה יותר, חובת ההוכחה עוד עליהם להיות טובים בהמשך".
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ומרווין פירסמן
ניר קלינגר ומרווין פירסמן
קלינגר. כל המחמאות אליו
(צילום: ראובן שוורץ)
מבשל השער השני של הפועל, איעד אבו-עביד, הוסיף: "היה חשוב להתחיל את הפלייאוף ברגל ימין אחרי הפגרה המאולצת. הצעירים הפתיעו את כולנו, זו הייתה הופעה מצוינת , שאפו ענק. בשלישי יש לנו משחק חשוב. אני דווקא חושב שאי אפשר לעשות דילים בין ליגה לגביע, איך שתיראה בליגה ככה תשחק בגביע".