אחרי תקופת המתנה ארוכה מהמצופה, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יערכו בשבת (19:45) את הופעת הבכורה שלהם על הקווים בבית"ר ירושלים, שתתארח בבלומפילד אצל הפועל ת"א.
היום קיימו הצהובים-שחורים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש ודרפאיץ' דיבר על החזרה לקווים: "אין ספק שהרבה זמן אנחנו מחכים למשחק הזה. אי אפשר רק להתאמן כל הזמן. אנחנו רוצים לראות את הקבוצה הכישרונית שלנו, להבין איך אנחנו מתחברים לאט לאט ולהתחיל לשחק. המפגש מול הפועל ת"א חשוב מאוד ולאוהדים שלנו ואני חושב שיהיה משחק מעניין".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'. "מחכים למשחק הזה"
(צילום: בית"ר ירושלים)
על החיזוק שקיבל בדמות ירדן שועה: "חשבתי שאני יכול להשאיר את שלומי אזולאי כי אני חושב שהוא שחקן טוב. רצינו גם חלוץ זר, אבל לא היה לנו מקום בסגל. רציתי את שועה, אבל רציתי לדבר איתו לפני כן. הייתה לנו שיחה טובה. הוא ילד בן 21 שרוצה להצליח ובינתיים הוא מתנהג ומתאמן כמו שצריך. הוא היה מצוין נגד בני יהודה במשחק האימון ואין לנו שום בעיה איתו. אני מקווה מאוד שאקבל ממנו את מה שאני רוצה".
בנוגע לשינויים בסגל: "לגבי דן איינבינדר ודיוגו ורדשקה, החלטנו שאנחנו צריכים לוותר עליהם ויש פה סגל רחב ושחקנים אחרים שיכולים להתמודד. לפעמים אתה צריך לקבל החלטות לא הכי נעימות".
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה. יקבל הזדמנות
(צילום: בית"ר ירושלים)
הקפטן עידן ורד דיבר על ההפסקה בגלל המשבר: "אנחנו צמאים ורעבים לשחק כדורגל. גם עכשיו משהו חסר לנו והמשהו הזה זו ליגת העל. כמונו יש עוד מאות אלפים בבית שעבורם מדובר בתרפיה לגוף ולנפש. אני שמח שאחרי חודשיים של שיחות ומאבקים, חזרנו". בנוגע לשינויים על הקווים: "רוני לוי מאמן טוב מאוד והיה לנו כיף איתו. יש דברים שבסוף לא הלכו. אני מאוד מתחבר לשיטה של דרפאיץ' וברדה. גם אצל רוני היה לי כיף. השיטה של סלובו ושי זה ה-DNA של בית”ר ירושלים. הקהל מודע לזה וצמא לזה".
על החבר החדש בחדר ההלבשה, ירדן שועה: "אני חושב שהתקשורת רוצה לתפוס מישהו צעיר ולהרים אותו, כדי שיהיה לה את מי להוריד. הוא ילד טוב ושחקן מאוד מוכשר. יש לו צ’אנס להיות שחקן מוביל. אני מאמין בו. אם הוא לא ייקח אותו, זה כבר בעיה שלו".