מכבי חיפה תארח הערב (ראשון, 20:15) את הפועל כפר סבא ואת האקס אלישע לוי למשחק שאסור לה למעוד בו.
הירוקים מגיעים לאחר ההפסד הכואב והדרמטי למכבי ת"א (2:1) בתוספת הזמן, שצימק את הפער בפסגה לחמש נקודות בלבד ופתח מחדש את מאבק האליפות.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
הרכב זהה מלבד שינוי אחד. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה מבינים שמעבר לשלוש נקודות שמונחות על הכף הערב, המוליכה חייבת להחזיר את כוח ההרתעה ואת הביטחון אחרי הביקורת הרבה שספגה לאחר ההפסד לאלופה. מעבר לכך, בחיפה לא שכחו את ההפסד לכפ"ס בסיבוב הקודם (3:2), כזה שגרר אחריו ביקורת רבה.
ברק בכר צפוי להחזיר להרכב את עומר אצילי, הרכש הנוצץ שבדקות שקיבל טרם הרשים. הוא יפתח במקום אחד הקשרים האחוריים, כאשר בכר מתלבט את מי להוציא: את הקפטן נטע לביא או את חוסה רודריגס, וכרגע נראה שהאחרון זוכה לעדיפות ב-11 לצידו של מוחמד אבו פאני.
שאר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח מול הצהובים, כשגם בוגדן פלאניץ', שהכשיל את מתן חוזז במהלך שהוביל לפנדל ולהפסד של הירוקים, ימשיך לקבל קרדיט לצידו של עופרי ארד.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
יקבל מקום ב-11. עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
שחקן בחיפה אמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא מוקש וחשוב מאוד, ההפסד לכפ"ס בסיבוב הקודם מהדהד לכולנו עד היום וזה לא פחות מפריע לנו מההפסד למכבי ת"א. נבוא דרוכים ומוכנים כדי להשאיר את שלוש הנקודות אצלנו".
יובל אשכנזי אחד השחקנים המשמעותיים של הירוקים בעונה החולפת נמצא בירידה גדולה העונה וגם זוכה להרבה פחות קרדיט מבכר. הוא לא ייכלל בסגל הערב עקב מתיחה בשריר הירך האחורי.

אלישע לוי: "כל משחק בליגה מביא את האתגר שלו"

בכפר סבא יחסרו את השחקן הכי בולט שלהם במשחקים האחרונים. בן רייכרט פרק את הכתף בהפסד למכבי נתניה ולא יתלבש. אלישע לוי יאלץ להסתדר גם ללא הבלם הפצוע סודיק אטנדה ויצטרך למצוא פתרונות יצירתיים, כשבמשחק הקודם הציב את ג'ורג' פוצ'יבה במרכז ההגנה.
"אנחנו נערכים למשחק קשה מול יריבה איכותית", אמר המאמן לפני המשחק. "צריך לומר שכל מפגש בליגה הזו מביא את האתגר שלו. אנחנו באים בגישה חיובית ובתחושה שאפשר לנצח. אנחנו מרגישים את ההתקדמות ממשחק למשחק. הרווחנו כמה שחקנים מחדש בשבועות האחרונים, יחד עם החיזוק שיגיע בקרוב ייווצר פה תלכיד טוב עוד יותר מהקיים וכזה שיוכל להמשיך בקצב חיובי".
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
הקשר אור דסה סיפר על התחושות: "אנחנו מרגישים טוב בשבועות האחרונים. אלישע הביא רוגע וניסיון. אנחנו נראים יותר טוב כקבוצה וגם התוצאות השתפרו".
מי שעשוי לפתוח הוא הקשר הליטאי דומיטאס שימקוס, שמול נתניה עלה מהספסל. גם עומר פדידה בתמונת ההרכב.
אלישע אמר חיזוק? הוא התכוון בין היתר לקשר האנגלי ג'יימי הופקאט, שכבר חתם ובקבוצה מנסים להביאו לארץ למרות העובדה שנתב"ג סגור. בקבוצה מנסים למצוא דרך בכל זאת להנחיתו בארץ.