בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, סגר על מעברו של לוי גרסיה לאא"ק אתונה בתמורה ל-2.6 מיליון אירו עבור 60 אחוז מכרטיסו, אך מתברר כי זו לא הייתה ההצעה הגבוהה ביותר שניתנה לחלוץ. אותו שחקן שהגיע לבית"ר בתמורה ל-600 אלף אירו מעירוני קריית שמונה.
ההצעה הגבוהה ביותר הגיעה דווקא מהליגה הטורקית, כשקסימפאשה הייתה מוכנה לשלם חמישה מיליון אירו עבור 85 אחוזים מכרטיסו, אולם גרסיה לא רצה לעבור לליגה הטורקית. האלופה היוונית, אולימפיאקוס, הציעה לבית"ר 2.8 מיליון יורו בעבור 60 אחוזים מכרטיסו, אולם בסופו של דבר חוגג היה מוכן לתת לגרסיה להחליט להיכן ללכת.
2 צפייה בגלריה
אילון ירושלמי ולוי גרסיה
אילון ירושלמי ולוי גרסיה
רצה לעבור ליוון. גרסיה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בית"ר תרוויח מהמעבר שלו 1.3 מיליון אירו ועוד 20 אחוז ממכירה עתידית שלו, כלומר רווח של 700 אלף אירו נטו בשנה. קריית שמונה לא תזכה לסכום מהמעבר שלו, אולם החלוץ עצמו ועוד אנשי עסקים שמחזיקים בבעלות על כרטיסו יקבלו סכום זהה לזה שיועבר לבית"ר. אם גרסיה היה עובר לקסימפאשה, לקופה של הקבוצה היו נכנסים 2.5 מיליון אירו (חצי מהסכום הכולל), כלומר 1.2 מיליון אירו יותר ממה שתקבל בפועל מאא"ק.
המועדון גם חסך את העלות של בעל השכר הגבוה ביותר שלו (300 אלף אירו לעונה). גרסיה יחתום באא"ק אתונה לחמש שנים, כשהמועדון היווני ישלם לו שכר של שני מיליון אירו נטו לכל התקופה.
2 צפייה בגלריה
לוי גרסיה
לוי גרסיה
בית"ר חסכה לא מעט כסף. גרסיה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
לאחר העזיבה אמר גרסיה: "אני מודה לבית״ר שנענתה לבקשה שלי להתקדם גם כלכלית וגם מקצועית ופעלה מתוך דאגה להמשך הקריירה שלי. אוהדי בית״ר היקרים, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על העונה הזאת ועל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכם. היה לי את הכבוד לשחק עבורכם ועבור מועדון כל כך מפואר ואני מאחל לכם שרק תמריאו למעלה". חוגג הוסיף: "לוי הוא מסוג השחקנים שגורמים לקסם של הכדורגל לקרות. מדובר באדם מצוין ושחקן יוצא מן הכלל, שקיבל הזדמנות אדירה להמשיך ולהפריח את הקריירה שלו".
מי שעוד צפויים לעזוב את בית"ר הם אנטואן קונט ושלומי אזולאי. לכן סלובודן דראפיץ' ינסה ללכת על חלוץ זר איכותי. גם המועמדות של ירדן שועה, שלא נמצא ברוטציה של ברק בכר במכבי חיפה, הועלתה שוב. אם במכבי חיפה יסכימו להשאילו עם אופציה למכירה, יהיה ניסיון לסכם עימה.
בית"ר קיבלה אתמול הודעה רשמית כי המשחק מול הפועל חדרה יתקיים הערב (שני, 20:30). יהיה זה משחק הבכורה של סלובדן דראפיץ' ושי ברדה על הקווים. במועדון מרוצים מאוד מהשינוי שהביאו השניים לבית וגן. "דראפיץ' אוהב כדורגל מהרגע הראשון, יש אנרגיות מצוינות בבית וגן אחרי השנה האחרונה, יחד עם הרכש הנכון, הוא יביא לנו את השינוי הגדול", אמרו שחקנים בקבוצה. מי שלא יהיו גם הערב בסגל בטדי הם דן איינבינדר ואור זהבי.