מכבי ת"א בדרך הבטוחה לאליפות נוספת. ניצחון 0:2 על מכבי חיפה פתח פער של 12 נקודות בפסגה, כשנותרו שמונה מחזורים לסיום הפלייאוף העליון.
רק שמאמן הצהובים, ולדימיר איביץ', עדיין לא רוצה לחגוג תואר שני בארץ הקודש. "הבטחנו את האליפות? עדיין שלא. אני מתכוון לזה - אני תמיד מדבר בכנות. אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו ורוצים לנצח בכל משחק". איביץ' גם לא רצה להתייחס לשמועות על כך שהוא מועמד לסטנדרד ליאז' הבלגית. "אני אדבר רק על המשחק, לא עליי", ענה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. יש אליפות?
(צילום: אורן אהרוני)
הסרבי החמיא לדן גלזר, ששוב הציג משחק נהדר: "יש לו אופי מצוין והוא עושה עבודה טובה. הוא שחקן מצויין, לוחם, עובד קשה. הוא שיפר את עצמו בשנתיים האחרונים. הדבר הכי טוב עבורו היא שיש לו הרבה מקום לשיפור, והוא בחור פיקח כך שאני מאמין שהוא יעשה את זה".
אייל גולסה הוסיף: "לא חשבתי על זה שכבשתי מול מכבי חיפה. זה היה משחק חשוב מאוד ובלי הקהל שלנו. אנחנו לא מסתכלים על פער 12 הנקודות, אני שמח על החזרה שלנו כי חזרנו בצורה טובה. בעזרת השם כשנצטרך לחגוג - אנחנו נחגוג. כשאנחנו מגיעים טוב, הכול תלוי בנו. להגיד שאנחנו גדולים על הליגה זה קצת מוגזם".
2 צפייה בגלריה
גולסה מול שרי
גולסה מול שרי
הסתיימה העונה? בלבול
(צילום: אורן אהרוני)

בלבול: "אמשיך בעונה הבאה? אני לא הכתובת"

ומה היה למאמן המפסיד להגיד? "קשה מאוד לשחק כדורגל כך, בלי הקהל שלנו, שיש לו השפעה עצומה על הקבוצה", תירץ מרקו בלבול. "היינו במומנטום נהדר לפני הקורונה, ניצחנו 0:5 את הפועל תל אביב, 0:4 את באר שבע, רצנו נפלא, הכל זרם. הקורונה פגעה בנו, אין ספק. זו פגרה שנכפתה עלינו".
"אני גאה בבחורים שלי", המשיך בלבול, "השחקנים האלו צוברים ניסיון במאבקי צמרת ואליפות, ואני בטוח בהמשך הדרך הם יידעו לנצח משחקים כאלו". על הביקורות והאש שהוא סופג, אמר המאמן: "צריך לדעת לחיות עם זה. ביקורת זה דבר לגיטימי. עשינו דברים נפלאים העונה, אבל לפעמים גם מגיע לנו לחטוף. האם אני אמשיך בעונה הבאה? אני מאוד רוצה, אבל אני לא הכתובת לשאלה הזאת".