ליגת העל חוזרת והפליאוף העליון יחל מחר (שבת) כאשר מכבי חיפה מגיעה לראשונה מזה עשור לסיום העונה הסדירה מהמקום הראשון בטבלה. המטרה היא לסיים עם ניצחון וללא מעידות את המשחק האחרון לפני המפגש מול מכבי ת"א ביום שלישי.
הירוקים ניצלו את פגרת הנבחרת על מנת לסייע לשחקנים הפצועים להחלים, והקבוצה מוכנה למאני טיים של העונה. לקראת משחק פתיחת הפליאוף מחר מול מכבי פ"ת (19:50) בסמי עופר חיפה תחסר את בוגדן פלאניץ' המוצהב. מי שיפתח במקומו הוא רמי גרשון שצפוי לשחק לצידו של עופרי ארד, שהציג יכולת מצוינת במדי הנבחרת.
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(צילום: גיל נחושתן)


מלך השערים של ליגת העל ניקיטה רוקאביצה סיפר על הניסיון לחזור לכושר: "לא קל לחזור מהר מהפציעה ועוד אחרי שחליתי במהלך השיקום בקורונה וכאבו לי השרירים". לקראת המשחק מחר אמר מלך השערים של ליגת העל: "כל משחק הוא לא קל, במיוחד שכל הקבוצות תמיד משחקות נגדנו כאילו זה גמר גביע. צריך לתת את הכל כדי לנצח".
המאמן ברק בכר זוכר היטב את ההפסד לפ"ת במשחק האחרון בין השתיים ויפתח עם שלושה קשרים אחוריים: נטע לביא, מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס, על מנת להקשות על הקבוצה של לוזון לפתח משחק מהאמצע. גם עומר אצילי ימשיך לפתוח לצידו של חזיזה בהתקפת הירוקים.
2 צפייה בגלריה
בכר. יעלה עם קישור אחורי מעובה
בכר. יעלה עם קישור אחורי מעובה
בכר. יעלה עם קישור אחורי מעובה
(צילום: עוז מועלם)
בכר אמר לקראת המשחק מחר: "אנחנו שמחים שיש שחקנים ששיחקו בנבחרת והיו גם משמעותיים, זה מחמם את הלב. לשמחתי להוציא את טאלב הסגל מלא וזה חשוב להמשך. זה משחק ראשון בפלייאוף נגד קבוצה שהפסדנו לה לא מזמן בבית, ואנחנו רוצים לפתוח את הפלייאוף העליון ברגל ימין".