"אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו ולא על מה שעושות קבוצות אחרות. כך אנחנו עובדים בשנתיים האחרונות וכך נמשיך". מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', סירב להתייחס לפער בן 9 הנקודות בו מחזיקה קבוצתו בראש הטבלה יממה לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד במחזור ה-28 בליגת העל.
התחושה ברחוב הספורטיבי היא שהצהובים כבר הבטיחו למעשה את הזכייה באליפות אחרי שהירוקים הפסידו 2:1 להפועל תל אביב במשחק האחרון. המאמן לא הסכים להודות בכך: "יש הרבה דיבורים סביב הכדורגל בישראל ובעולם כולו וכל אחד יכול להגיד מה שבא לו. זה בסדר ומובן. אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים ולמה אנחנו מתכוננים. יש עוד הרבה משחקים לפנינו, הרבה דרבים והרבה נקודות. כל משחק קשה וכל מה שאנשים אומרים זה עניין שלהם".
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
העימות הקודם בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, שהתקיים עוד לפני שהמשחקים הופסקו בגלל מגפת הקורונה, סיפק כדורגל משובח ובסופו ניצחה האלופה 3:4. "אני זוכר את המשחק הזה", אמר הסרבי. "שלטנו במשך כשעה כי היינו טובים יותר. לאחר מכן איבדנו ריכוז תוך 5 דקות והם כבשו פעמיים. זה אומר שבכדורגל אתה צריך להיות מרוכז במשך 95 דקות ולהילחם מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. הכל אפשרי. בסיום ניצחנו ואני חושב שהיינו ראויים לכך, כי היינו טובים יותר. אבל שוב, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים טובים ומאמן טוב. בסוג כזה של משחקים צריך להיות מוכן לתת את הטוב ביותר שלך".
על ההופעה של מתן חוזז בניצחון האחרון על הפועל חיפה אמר איביץ': "הוא לא הפתיע אותי. עשיתי משהו שהיה נראה הגיוני מאוד מבחינתי. אני עוקב אחרי השחקנים במשך כל השבוע וכשאני רואה שמישהו נלחם על מקומו ועובד קשה בשביל זה הוא משחק. אולי לפני המשחק הזה הוא היה מספר 3 או 4 בעמדה הזו, עכשיו הוא אולי ראשון. זה אומר שכל אחד צריך לדעת שכדורגל לא מתנהל בעבר, וגם הוא. כדורגל הוא מה שקורה היום ומחר. אני מנסה להעביר את המסר הזה מהיום הראשון".
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת מול הפועל חיפה
(צילום: עוז מועלם)
נטע לביא, שנעדר מההפסד של מכבי חיפה להפועל תל אביב, אמור לשוב להרכב הירוקים. איביץ': "אני מכבד את כולם. הוא שחקן טוב ובטח אחד השחקנים הטובים שם, אבל אני אומר שוב שעבורי חשוב איך השחקנים שלי יופיעו. רמת הריכוז שלהם וההכנה שלהם למשחק חשובים. זה הדבר הראשון שאני חושב עליו. הם צריכים לחשוב על עצמם ועל איך שניראה במגרש. אם נעבוד כמו קבוצה אני בטוח שיקרו דברים טובים".
דן גלזר אמר: "ראיתי לאחרונה שוב את ה-3:4. זה היה משחק מדהים שייזכרו אותו עוד המון שנים, אבל זה העבר ואנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב. מכבי חיפה קבוצה מצוינת ולא סתם הטבלה הייתה צמודה כל כך. אני גם בטוח שהמאבק ימשיך עד הסוף. אני מצפה למשחק מאוד קשה נגד יריבה איכותית. בטוח שנדע מה לעשות נגדה ושנהיה מוכנים לכל אופציה".
על שובו של דור פרץ אמר גלזר: "הוא חבר טוב מאוד שלי גם מחוץ לכדורגל ואני שמח שהוא חזר. הוא כוח אדיר לקבוצה ואני מאחל לו רק בריאות והצלחה".