מכבי חיפה חגגה הערב (שני) ניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים, במשחק שהיה בעצם במעמד צד אחד. "אני חושב שלאט-לאט יחזור לנו הביטחון ונבקיע גם את השלישי והרביעי", אמר בסיום המאמן המנצח, ברק בכר. "זה גם בסדר לנצח 0:2 ולא לספוג, זו תוצאה טובה. זה ניצחון חשוב שנותן לקבוצה ביטחון, והקבוצה צריכה אותו".
"בסופו של דבר אנחנו באים מאוד מוכנים לכל משחק", הוסיף בכר, שקבוצתו התאוששה משני הפסדים רצופים. "ידענו שעשינו דברים טובים גם בשני ההפסדים האלה, רצינו לבוא ולשחק את המשחק שלנו. לצרף שחקנים להתקפה, זה ה-DNA של מכבי חיפה. אם נמשיך לעשות את הדברים כמו שעשינו היום, הקבוצה תמריא למעלה".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יכול להיות מרוצה. בכר
(צילום: עוז מועלם)
על השינוי בעמדת השוער, כשג'וש כהן הועדף על פני עומרי גלזר, אמר המאמן: "גלזר היה מצוין נגד אשדוד, הביא לנו שתי נקודות. אבל החלטנו לחזור טיפה לג'וש, יש תחרות טובה ואלה שני שוערים טובים. גלזר לא אשם בכלום".
המשחק הבא של מכבי חיפה יהיה נגד מוליכת הטבלה, קריית שמונה. בכר: "קריית שמונה זו קבוצה שאני מכיר והיה משחק קשה. נהנה כעת מהניצחון הזה כי מגיע לשחקנים, ננוח ונתחיל להתכונן למשחק הבא".
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
לא היום של בית"ר. שועה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
דראפיץ' אובד עצות
(צילום: עוז מועלם)
מהעבר השני, בבית"ר לא ניסו לתרץ את היכולת החלשה. "החצי הראשון? הכי גרוע שלי כמאמן", הודה סלובודן דראפיץ'. "היו לנו הרבה פצועים וגם מיכאל אוחנה לא הרגיש טוב לפני המשחק. ניסינו הרבה דברים וזה לא הלך. ניסינו שלושה בלמים וגילינו שאנחנו לא יכולים לשחק אחרת - רק ללחוץ ולשחק התקפי".
"מה שקרה בשבוע האחרון שהיה לנו שחקנים פצועים וניסינו משהו אחר", הוסיף דראפיץ'. "פשוט לא הצלחנו – אין לי יותר מדי תשובות חוץ מזה שאנחנו צריכים לעבוד קשה יותר כדי לשפר את הקבוצה".