בבית"ר ירושלים החליטו לנצל את פגרת הנבחרת על מנת לצאת למחנה אימונים בן ארבעה ימים בשפיים, שיחל ביום שלישי, במטרה להכניס את הקבוצה לכושר משחק, זאת אחרי שבשלושת המשחקים שלה בתוך שבוע היא השיגה רק ארבע נקודות.
בבית"ר התאכזבו מאוד מההפסד הראשון של העונה נגד בני יהודה (1:0), שמצטרף לתיקו מול הפועל ת"א והניצחון על הפועל חדרה. אחת הביקורות הייתה כלפי הבלם אוראל דגני, שהיה אחראי ישיר לשער הניצחון של בני יהודה כשרועי בן שמעון הצעיר עבר אותו בקלות בדרך לבישול לניב זריהן. בית"ר בעטה רק פעמיים למסגרת (למרות 18 ניסיונות בסך הכל), ולכן למרות הרכב התקפי נוצץ, גם כשמיכאל אוחנה פתח על הספסל, יותר מדי שחקנים עדיין לא מציגים יכולת טובה כמו שמצופה מהם, כמו אלירן עטר, ירדן שועה ואחרים.
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים
החמיא לקבוצה שלו למרות ההפסד. דראפיץ'
(צילום: אורן אהרוני)
"זו בית"ר שאני רוצה לראות, אבל עם עוד כמה שערים ברשת של היריב", הפתיע סלובודן דראפיץ' עם מחמאות ליכולת של הקבוצה בהפסד. "היינו דומיננטים, בעטנו 18 פעם, ניסינו לתפוס את ההגנה של בני יהודה שהייתה צפופה, אבל לפעמים יש מזל רע, כשהכדור לא נכנס ואתה מקבל שער שלא צריך לקבל. אבל הכי חשוב להמשיך באותה הדרך ובאותו הסגנון. אני מאמין שכולם ייכנסו לכושר ונהיה קבוצה טובה יותר. אמרתי לשחקנים שזו ריצת מרתון, אז אולי הפסדתי משחק אבל הרווחתי קבוצה - הפעם הרווחנו שהגענו שלושה ימים אחרי משחק. נצא למחנה אימונים כדי להיכנס לכושר טוב יותר, הרבה שחקנים לא התאמנו באופן סדיר כמו שצריך, בעוד שבועיים נהיה קבוצה קטלנית יותר".
אחרי מחצית אחת טובה נגד הפועל חדרה, כבר דיברו על בית"ר כאחת המועמדות לזכייה בתואר, אולם דווקא בתקופה בה הייתה צריכה להשיג נקודות, בטח כששיחקה מול קבוצות קטנות עד כה, היא לא ניצלה את הפוקוס של מכבי ת"א והפועל באר-שבע באירופה.
3 צפייה בגלריה
דגני מול בן שמעון
דגני מול בן שמעון
דגני מול בן שמעון. ביקורת על הבלם
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו מאוכזבים, אבל שיחקנו כדורגל די טוב, איימנו הרבה על השער, הפעם לא היינו מדויקים, אם נמשיך לשחק ככה נמצא את עצמנו חזק למעלה", הצהיר השוער איתמר ניצן. "אנחנו לא יכולים להתייחס למשחק כזה או אחר ולהיות מתוסכלים. צריכים למחוק מהר מאוד ולהמשיך הלאה למשחק הבא, אין לנו זמן להתבכיין. במשחקים אחרים עם הכדורגל החיובי שלנו יהיו תוצאות גבוהות יותר".
הברזילאי מתאוסיניו, שטרם שיחק וסובל ממתיחה בשריר האחורי, עשוי לצאת לטיפולים בברזיל וייעדר חודשיים, בעוד גלאופילו פלייטר ייעדר גם הוא מספר שבועות נוספים.
3 צפייה בגלריה
מתאוסיניו
מתאוסיניו
מתאוסיניו. ייקח זמן עד שיעלה על המגרש
(צילום: בית"ר ירושלים)
בבית"ר מתחו ביקורת על הקפטן לשעבר, דן איינבינדר, ששוחרר מהקבוצה ביום חמישי האחרון. "הוא עשה טעות גדולה, הוא בלאו הכי לא היה בתוכניות המקצועיות של המועדון ולא ישחק בה ולא משנה מה יקבעו בהמשך. שילמד מחנן ממן ושלומי אזולאי שהבינו שהם לא בתוכניות ולא רצו להישאר".