בהפועל באר שבע מבינים שהסיכוי להגיע למקום הרביעי בליגה, שעשוי להוביל לכרטיס לאירופה, קטן מאוד בעקבות ה-2:2 נגד מ.ס אשדוד אתמול (חמישי) בסמי עופר. הקבוצה של רוני לוי הגיעה למספר הזדמנויות לנצח במחצית השנייה, אך חוסר מזל וריכוז של שחקניה מנעו זאת.
לבאר שבע, שעדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון, 42 נקודות, ארבע פחות ממכבי פתח תקווה שבמקום הרביעי. כל זאת שלושה מחזורים לסיום העונה. לבאר שבע נותרו משחקים נגד קריית שמונה ומכבי פתח תקווה בבית ומכבי חיפה בחוץ במחזור האחרון.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
יצטרף רשמית בקרוב? מיכה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש מאוכזבים אחרי ה-2:2 מול אשדוד
שחקני ב"ש מאוכזבים אחרי ה-2:2 מול אשדוד
וארן וז'וזואה מאוכזבים אחרי ה-2:2 מול אשדוד
(צילום: עוז מועלם)
את השער הראשון לבאר שבע כבש הקשר הברזילאי פארליי רוסה, שהתרגש מאוד. רוסה הוא אחד ממספר שחקנים שיש להם חוזה לעונה הבאה, אך המגמה היא לסיים את ההתקשרות עימו בסוף העונה הנוכחית בכפוף לפיצוי. שחקן זר נוסף שכמעט הצליח גם הוא לכבוש אתמול שער בכורה בליגה הוא הקולומביאני ג'ונתן אגודלו, שנכנס כמחליף ומצא רק את הקורה. יחד עם אלטון אקולטסה שלא נכלל אתמול בסגל, יש לבאר שבע שלושה זרים בחלק ההתקפי שכבשו ביחד שער ליגה אחד. מה שמעיד יותר מכל על הכישלון בגזרת הזרים בבאר שבע העונה.
בבאר שבע מאמינים שכבר בימים הקרובים הם יצרפו שחקן רכש ראשון לעונה הבאה, מדובר בקשר דור מיכה שזכה השבוע בגביע הקפריסאי עם אנורתוזיס. אחרי שהניסיונות לצרפו בחודש ינואר כשלו ממספר סיבות, כעת באר שבע תממש את סעיף השחרור שלו שעומד על כ-100 אלף אירו והוא אמור לחתום למספר עונות.
בסביבתו של סינטיהו סלליך, ששערו הציל את באר שבע מהפסד אתמול, מעריכים שהוא יישאר בקבוצה לעונה נוספת. הקבוצה הגישה לו הצעה כבר לפני כחודשיים אך היא כללה שכר נמוך מזה שהוא הרוויח העונה. הערכה היא שהצדדים יגיעו לעמק השווה והוא ימשיך לעונה נוספת.
3 צפייה בגלריה
פארליי רוסה
פארליי רוסה
התרגש אחרי שער הבכורה. רוסה
(צילום: עוז מועלם)
בסוף החודש אמור המנכ"ל אסי רחמים לסיים את תפקידו כבקשתו, אך עדיין הבעלים אלונה ברקת לא מצאה לו מחליף. אבי כליף, מנהל מחוז דרום במשרד הספורט, שהיה מועמד מוביל לתפקיד, ירד מהפרק בין היתר בשל בקשתו לקבל חוזה עבודה מובטח למספר שנים.
פורסם לראשונה: 06:49, 21.05.21