בעיה כפולה למכבי תל אביב לקראת המשחק הקריטי במוקדמות ליגת האלופות מול סודובה הליטאית. יונתן כהן, אחד השחקנים החשובים ביותר בסגל של יורגוס דוניס, סובל מפציעה ולא יטוס עם האלופה למשחק שיתקיים ביום רביעי (19:00). במקומו של כהן יפתח אדוארדו גררו.
בנוסף, אביו של קשר מכבי תל אביב אייל גולסה הלך לעולמו היום (שני). גולסה האב היה בעברו כדורגלן בהפועל כפר סבא וליווה באופן צמוד את הקריירה של בנו. גולסה, מטבע הדברים, יישאר בארץ ולא יצטרף לקבוצה בנסיעתה לליטא. מכבי תל אביב פרסמה הודעה רשמית ובה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי ת"א ההנהלה, השחקנים וצוות העובדים משתתף בצער משפחת גולסה בעקבות מותו של אב המשפחה, אבנר גולסה ז"ל".
1 צפייה בגלריה
גולסה
גולסה
גולסה
(צילום: עוז מועלם)
גם בהפועל כפ"ס נפרדו ממי שהיה שחקן הקבוצה בעבר: "מרכינים ראש על פטירתו הפתאומית של שחקן העבר הנפלא של המועדון, בשר מבשרנו, אבנר גולסה ז"ל. אבנר שזור היטב בהיסטוריה המפוארת של המועדון ושותף חשוב בזכיות באליפות המדינה ובגביעי המדינה. בהמשך אף היה חלק משמעותי בהעפלה של הפועל עליה כפ"ס לליגה א'. לאחר פרישתו עסק באימון ופיתח שחקנים רבים. המועדון משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".
אייל גולסה עצמו, שחתם על חוזה באיחור, לא היה חלק מהכנות הקבוצה למשחק בסיבוב הקודם וגם לא השתתף בבניצחון על ריגה הלטבית, 0:2 בבלומפילד. הוא לא שיחק גם בניצחון בתוצאה זהה על בני סכנין, במשחק הזכייה בגביע הטוטו ביום שבת האחרון.
השתתף בהכנה הידיעה: דוד נתן
פורסם לראשונה: 16:14, 24.08.20