התסכול על פניהם של שחקני עירוני קריית שמונה לאחר משחק התיקו 1:1 מול הפועל חיפה אתמול (שבת) היה רב. ק"ש הגיעה להרבה מאוד מצבים במחצית ראשונה מצוינת, אך לא הצליחה להכריע את המשחק, ירדה למחצית ביתרון 0:1 שביר מפנדל של לוסיו וספגה שער שוויון מרגלי נס זמיר.
מול אכזבת השחקנים, מי שהפתיע היה דווקא המאמן קובי רפואה שראה את הצד החיובי והחמיא להם כשאמר: "מגיע לכם כל הכבוד. שיחקתם טוב והגענו להרבה מאוד מצבים, לפעמים צריך מזל".
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה. פירגן לשחקנים למרות הפספוס
(צילום: ראובן שוורץ)

3 צפייה בגלריה
לוסיו בפעולה
לוסיו בפעולה
לוסיו בפעולה. בק"ש מרוצים
(צילום: אפי שריר)
למרות ההחמצות הרבות של יוג'ין אנסה ולוסיו, בק"ש מרוצים מאוד מצמד החלוצים: "מדובר בצמד קטלני שיעשה הרבה מאוד כאבי ראש להגנות הליגה". רועי קהת ואופיר מזרחי מאכזבים, ובקבוצה הצפונית מקווים שהשניים שהגיעו לקבוצה עם ציפיות גדולות ישתפרו. קהת התייחס לתיקו ואמר: "היה לנו משחק טוב, הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח. אנחנו צריכים ללמוד כשאנחנו מובילים לשמור על שער נקי ולקחת שלוש נקודות".

סילבס: "במחצית הראשונה זה לא היה כוחות"

בצד השני, בהפועל חיפה הרגשות היו מעורבים לאחר המשחק, כשהקבוצה נמצאת עם נקודה בודדת משני משחקים. גם הנקודה הזו הגיעה עם הרבה קרדיט לשוער יסמין בוריץ׳ שהציל את הקבוצה שוב ושוב. במועדון ממשיכים בחיפושים אחרי חיזוקים והתאמות. שמו של החלוץ שלומי אזולאי מוזכר כמועמד להגיע לכרמל אבל מגבלות תקציביות מקשות על ביצוע העסקה.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס. שיטת הקיזוז
(צילום: אורן אהרוני)
גם חוסר התיאום בחוליית ההגנה מטריד את המאמן, חיים סילבס, שהתייחס לתיקו: ״בניגוד למחזור הקודם, היריבה הייתה טובה יותר מאיתנו. במחצית הראשונה זה היה לא כוחות. ברגע שראינו שזה רק 0:1, עד כמה שזה נשמע מצחיק, אמרתי לשחקנים שהמזל איתנו ואנחנו צריכים לקחת את זה. בחצי השני היה שקול יותר, היו מצבים לכל צד. יכולנו גם להפסיד. זה מקזז את מה שקרה במחזור הקודם. לא אעביר ביקורת על שחקן כזה או אחר, נכנסנו קשה לעונה הזו. יש לנו חבלי לידה ואנחנו נלחמים חזק. אחד מהשיקולים של שלושה בלמים זה לעזור לשחקנים להיכנס לכושר, זה לא עזר היום. מקווה שנבוא טובים יותר למחזור הבא”.