נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם הפסד 2:0, לא מפתיע ובכל זאת מאכזב, לדנמרק המדורגת במקום ה-12 בעולם.
מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, אמר בסיום המשחק: "אני חייב להגיד שהנבחרת שלי הציגה הופעה טובה באמת נגד יריבה חזקה מאוד. ננתח את הגולים שספגנו, אבל אני מרוצה מאיך שעלינו אחרי ההפסקה, עם לחץ על היריבה. יכולנו להשוות וזה יכול היה לשנות את המשחק, אבל מצד שני הם היו מאוד מסוכנים. הנבחרת הטובה יותר ניצחה".
3 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר על הקווים
רוטנשטיינר על הקווים
רוטנשטיינר על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראלים מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראלים מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראלים מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
המאמן התייחס גם למערך שבו שיחקה הנבחרת, עם שלושה בלמים לאורך כל דקות המשחק: "אם מסתכלים על המשחק הזה ומדברים על המערך - אני לא יכול להבין את זה. היכולת שלנו לעשות לחץ במשך חצי שעה בערך מול דנמרק היא דבר מרשים מאוד, וזה הרבה בזכות המערך".
כוכב הנבחרת, ערן זהבי אמר: "היו לנו הרבה דקות טובות, ספגנו שער ואז עוד דקות טובות ועוד שער. כדי לנצח נבחרת כזאת אנחנו צריכים יום מושלם והם לתפוס יום פחות טוב, זה לא קרה".
3 צפייה בגלריה
זהבי עצבני
זהבי עצבני
זהבי עצבני
(צילום: עוז מועלם)
זהבי לא הסתיר את אכזבתו מהטעויות בהגנה שהובילו לשני השערים: "עם טעויות כאלה אנחנו לא נגיע רחוק. אם היינו כובשים זה היה יכול להיות אחרת. אנחנו נבחרת אחת לטוב ולרע, זאת הפעם הראשונה אחרי הרבה זמן שאנחנו לא כובשים".
עם זאת, הוא אמר מילים טובות על המאמץ שהשקיעו הוא וחבריו: "אני חושב שלא היה שחקן אחד על המגרש שלא נתן 200 אחוז, אבל יש הבדלי רמות. נתנו יותר מדי כבוד ולא הלכנו עד הסוף להפעיל לחץ. ברמות האלה צריך להתמודד גם באחד על אחד. קשה לי להגיד ששיחקנו רע, יש הבדלי איכויות וזה מה שהכריע את המשחק. אני גאה במשחק שלנו, היו הרבה דקות טובות".
ניר ביטון, שברגע האחרון לא נכלל בסגל, סובל מקרע קטן במפשעה וישוחרר. מונס דאבור, שנפצע והוחלף במהלך המשחק, סובל מחבלה בקרסול ובכף הרגל ובימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו. בכל מקרה, הוא בספק למשחק מול סקוטלנד.