לצד ההפסד אמש (שני) 2:1 להפועל באר שבע, שיחת היום בבית"ר ירושלים היא כמובן עסקת הרכישה של השייח' מאיחוד האמירויות חאמד בן חליפה.
הבעלים, משה חוגג, העל הבוקר פוסט ארוך לחשבון האינסטגרם שלו, ותקף את אנשי "לה פמיליה" שמתנגדים נחרצות לעסקה: "אין בי פחד לעשות את הדבר הנכון. לא מפחד מלה פמיליה. מכיר אותם היטב. הבורות, האטימות והפחד לוקחים אותם למקומות מצערים".
3 צפייה בגלריה
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
"הרב שלהם מעניין אותם רק אם הוא נותן את התשובה שהם מחפשים. אפילו גדול הדור, הגאון חיים קנייבסקי, לא משנה עבורם. אפילו ביבי לא מעניין אותם בנושא הזה. הם מובלים על ידי שנאה".
חוגג המשיך: "בזכות העסקה קל לראות את כל האינטרסנטים. פתאום לה פמיליה ואולטראס הפועל תל אביב משתפים פעולה להפיל את העסקה. אחד מבעלי הפועל ת"א מנסה לחטוף את העסקה בלי בושה".

"כבר היה עדיף את רוני לוי"

"כבר היה עדיף את הכדורגל המשעמם של רוני לוי מאשר איך שבית"ר ירושלים נראית תחת סלובודן דראפיץ'. הוא אמנם לא בנה את הקבוצה הזו, אבל הוא לא מצליח להרים אותה, בקצב הזה עוד מעט הוא גם יהיה בבעיה". אחרי עוד הפסד של בית"ר ירושלים, שנמצאת רק שתי נקודות מעל הקו האדום, לחץ גדול במועדון. דראפיץ' וברדה עוד ניסו לעשות שינויים כמו הורדה לספסל של עידן ורד, אלירן עטר, שי קונטסנטין ואחרים, אבל אחרי שמונה מחזורים יש לבית"ר שמונה נקודות בלבד, עם ניצחונות על הפועל חיפה עם יוסי מזרחי על הקווים ונגד האחרונה הפועל חדרה. בשבת מצפה לקבוצה משחק נגד בני סכנין בדוחא, כשמי שאמור לשוב הוא גלאופילו פלייטר.
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
"הוא לא מצליח להרים את הקבוצה". סלובודן דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
"מאכזב מאוד, נתנו הכל, שחקנים נפלו מהרגליים אחרי המשחק. אלו זמנים שלא הולך לנו כלום, כל מה שמנסים לא מצליח", הסביר השוער איתמר ניצן. "חייבים להמשיך הלאה עם כל הקושי לנצח משחקים. משחק בסכנין חשוב עבור הקהל שלנו, נעשה הכל לנצח בו".
על העסקה בדובאי: "כל מי שמקורב למועדון ועובד בו מנסה לעשות את המיטב בשביל בית"ר, לא מעורה בפרטי העסקה".
3 צפייה בגלריה
איתמר ניצן
איתמר ניצן
"שחקנים נפלו מהרגליים אחרי המשחק". איתמר ניצן
(צילום: עוז מועלם)
המאמן שי ברדה סיכם: "הכל הולך הפוך בתקופה הזו, חלק מאתגר. פתחנו את המשחק בצורה מצוינת והובלנו, קבוצה לוחצת צריכה להניע את הכדור ברגעים פחות טובים שלנו. עלינו ליתרון, לא רוצה לדבר על דברים אחרים כשהכל הולך הפוך, אבל נצא מזה ויהיו ימים טובים יותר. בשבת נגד סכנין נקבל החלטות להיות יצירתיים עם החיסורים בסגל הקיים. הכל תירוצים, חייבים לנצח".
פורסם לראשונה: 07:18, 08.12.20