אחרי שהשיגו ניצחון ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים, במכבי ת"א שחררו הרבה לחץ. בעיקר המאמן יורגוס דוניס, ששינה את סדר העדיפויות שלו בימים האחרונים מהליגה האירופית לליגה הישראלית.
נראה כי ההרכב עימו פתח אמש (א') דוניס בסכנין הוא המועדף עליו, עם קו הגנה של ארבעה שחקנים. מאור קנדיל ואנריק סאבוריט באגפים, שלישיית קישור אגרסיבית של דור פרץ, דן גלזר ואייל גולסה ובחוד אלכסנדר פשיץ', שהוגדר כשחקן הרכש הכי משמעותי של הקבוצה העונה. איתן טיבי שנפצע אמש, נבדק ויטוס יחד עם הנבחרת לנורבגיה.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
שביעות רצון אצל הצהובים
(צילום: ראובן שוורץ)
"זה הניצחון הראשון שלנו העונה בליגה אחרי חמישה משחקים. זה לא רקורד טוב, אבל התחלנו", הסביר דוניס בסיום. "היו לנו שבועות מורכבים, ב-21 הימים האחרונים שיחקנו שישה משחקים, הרבה שחקנים לא היו בכושר בגלל הקורונה".
היווני קיווה לנצל את הפגרה עד למשחק הבא של מכבי ת"א, בעוד 12 ימים נגד הפועל חדרה, כדי לגבש את הסגל ולהכניס שחקנים לכושר, אבל שמונה שחקנים שלו צורפו לנבחרת ישראל. "הפגרה הייתה יכולה להיות טובה בכדי לעבוד עם השחקנים, אבל יש לנו הרבה שחקנים בנבחרת והם יחזרו רק שלושה ימים לפני המשחק הבא שלנו, יש דברים שאנחנו צריכים לשפר כדי להיאבק על זכייה באליפות. חוץ משלוש נקודות, קיבלנו ביטחון מהמשחק הזה. היו לנו מחשבות רעות והמצב היה מורכב. עכשיו צריך לשמור על היכולת שלנו".
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס. ניצחון ראשון בליגה
(צילום: ראובן שוורץ)
בקבוצה היו מרוצים מאוד מההשתלבות של פשיץ', שמראה יכולת טובה וכבש את שער הבכורה שלו. "זאת תמיד תחושה טובה לחלוץ להבקיע שער, אבל לי חשוב יותר לקחת שלוש נקודות בליגה. עכשיו יש יותר זמן להתכונן למשחק הבא", אמר.
פשיץ' פרגן לחבריו לקבוצה: "אני מודה לשחקנים ולמאמן שעזר לי כי לא הגעתי במאה אחוז, הם דחפו אותי להצליח. שמעתי הרבה דברים על תל אביב, שיחקו פה ראיקוביץ' ומיטרוביץ' שהם חברים קרובים שלי, וניקוליץ' שאמר לי דברים טובים על העיר. המשפחה שלי איתי, בינתיים אני לא מסתובב יותר מדי בעיר בגלל הקורונה ונמצא בעיקר בבית. יהיה לי זמן בעתיד לראות את ת"א".

סכנין נגד השיפוט: "עוול גדול"

בבני סכנין טוענים כי ההפסד אמש הוכרע בגלל צוות השיפוט בראשותו של גל לייבוביץ', כשהטענה היא כי לא פסק על פנדל לזכותה למרות נגיעת יד של לואיס הרננדס ברחבה.
"החלטות השופט גרמו לנו להפסיד: גם פנדל נפסל לזכותנו וגם שער לא חוקי אושר למכבי ת"א. נעשה לנו עוול גדול", אמרו בקבוצה.