ההתבטאויות החריפות של רן בן שמעון בתום המשחק של מ.ס אשדוד מול מכבי חיפה (2:1) הובילו אותו להעמדה לדין על ידי תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף.
בן שמעון בחר לתקוף בסיום ההפסד השני ברציפות של אשדוד את איגוד השופטים, ובעיקר את שופט ה-VAR, דניאל בר נתן: "יש ארגון שאסור לדבר עליו כי אז אתה יושב בחוץ כמה שבועות. דניאל בר נתן לא מצליח להבין כי הוא לא הגיע מהכדורגל, הם באים מהכיתות. בגלל זה חוסר האחידות שלהם צועק לשמיים, אני לא יכול להגיד מה אני חושב על החבר'ה הללו כי אקבל הרחקה".
3 צפייה בגלריה
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
בן שמעון זועם על ההחלטה של פוקסמן לשרוק לפנדל
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
באשדוד מתוסכלים: "החלטה גבולית"
(צילום: עוז מועלם)
באיגוד השופטים שמעו את הדברים הקשים והעבירו מכתב תלונה נגד המאמן לתובע ההתאחדות. קטע המתקפה של בן שמעון כבר הועבר לעו"ד רשף שעשוי להעמיד לדין את המאמן.
מאחורי הקלעים נראה שלא רק בן שמעון עצבני, אלא גם אנשים רבים במועדון. "קודם כל לא יכול להיות ששופט יילך ל-VAR ורק אחרי חמש דקות יקבל החלטה שגם היא גבולית", אמר גורם באשדוד. "לפי מה שאנחנו יודעים הולכים או קוראים ל-VAR רק כשישנה החלטה חד צדדית. בשבוע שעבר נגד בני יהודה גם הפסדנו מפנדל גבולי וגם האדום נגד ננאד צבטקוביץ' היה עם יד קלה על ההדק. מכבדים את השופטים והעומדים בראש האיגוד, אבל חייבים שם שינוי בתפיסה".
אחד הדברים הטובים שלקחו באשדוד מהמשחק היה בעיקר היכולת ההגנתית שתסכלה את הירוקים בחצי הראשון, כשבהתקפה שגיב יחזקאל סחט מחמאות אחרי שעד האימון המסכם בשישי, היה נדמה שהוא לא ישחק בשל פציעה. "הפסד כואב מאוד, מאכזב מאוד. נשב וננתח את הווידיאו, נתקן את מה שצריך ונמשיך קדימה. החיים ממשיכים קדימה", אמר יחזקאל בסיום. "היינו טובים במחצית הראשונה, הגענו למצבים טובים במחצית הראשונה, מכבי חיפה אפילו לא בעטה לנו לשער".
3 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
"במחצית הראשונה מכבי חיפה לא בעטה לנו לשער". שגיב יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
בינתיים באשדוד מצפים להגעתו של צ'יקו אופואדו הניגרי, אקס מכבי ת"א, שינחת בארץ השבוע ויוסיף עוד מחץ לחלק הקדמי שכולל את יחזקאל, דין דוד, עידן דהאן הצעיר ופאהד באיו עזיז.