אחרי פגרה כפויה בשל נגיף הקורונה וניצחון על קרבאך בליגה האירופית (0:1), האלופה מכבי תל אביב תשוב מחר (ראשון, 21:00) לליגת העל כאשר תארח את הפועל באר שבע במשחק שהוקדם מהמחזור החמישי. הערב (שבת) דיבר המאמן יורגוס דוניס והתייחס למה שצפוי לו ולשחקניו על הדשא באצטדיון בלומפילד.
"ההחלטה על הפסקת הליגה הייתה קשה לקבוצות, לאוהדים, ולכל מי שאוהב כדורגל, במיוחד אחרי מה שקרה לפני זלצבורג, כשאיבדנו הרבה שחקנים בגלל הקורונה", פתח דוניס את דבריו. "עכשיו אנחנו שוב מנסים לבנות משהו. אנחנו עובדים על דברים טקטיים ואנחנו שמחים לחזור לליגה מחר".
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
מבחן חשוב. יורגוס דוניס
(צילום: עוז מועלם)
המאמן, שישב ביציע מול קרבאך בעקבות הרחקה, גם נשאל על הרשמים שלו מהניצחון: "יש דברים חיוביים ודברים שליליים. מבחוץ אפשר לראות דברים טקטיים, אפשר לראות הכל. קל לקבל החלטות מבחוץ. אבל אני חושב שלשחקנים חשוב מאוד להרגיש את המאמן. חשוב שהשגנו את הניצחון ועכשיו יש לנו משחק חשוב מאוד נגד ב"ש כי לא התחלנו טוב את הליגה".
על היכולת של ב"ש נגד סלביה פראג (1:3): "מדובר בקבוצה שעובדת קשה, ממושמעת. ניתחנו אותה ומכירים את השחקנים המסוכנים שלה, בעיקר במעבר. יש להם איכויות, הם עובדים ביחד, עובדים קשה, ומקשים על היריבה. ראיתי הרבה משחקים שלהם ואני מצפה למשחק קשה מאוד. נצטרך להיות בכושר טוב ומרוכזים, חשוב מאוד שנבצע פעולות חיוביות באזור הרחבה, שגם יניבו תוצאות".
3 צפייה בגלריה
דוניס ביציע
דוניס ביציע
דוניס ביציע
(צילום: עוז מועלם)
על מצב הסגל הוסיף: "עבורי חשוב מאוד שכל השחקנים יהיו כשירים. מצפים לנו משחקים כל 3-4 ימים וחשוב מאוד שיהיו לי אפשרויות בחירה, ולעשות את הבחירות הטובות ביותר עבור הקבוצה".
לצידו של דוניס התייצב הקשר אייל גולסה, שאמר: "התחלנו את הליגה האירופית בצורה טובה ועכשיו אנחנו עם הפנים למשחק נגד באר שבע. את הליגה לא התחלנו כמו שרצינו, אבל הדרך עוד ארוכה. אני חושב שאנחנו מגיעים בכושר טוב, כל השחקנים שלנו בריאים, ואני מאמין שנעשה תוצאה טובה מחר מול יריבה שהתחילה את העונה בצורה טובה. נעשה את המקסימום”.
3 צפייה בגלריה
גולסה
גולסה
אייל גולסה
(צילום: עוז מועלם)
גולסה התייחס בקצרה לנבחרת ישראל: "היו לנו משחקים לא פשוטים. כיף להיות בסגל, אני מקווה שאמשיך כך ואהיה חלק ממנו גם בעתיד".