בית"ר ירושלים החלה היום (שלישי) באופן רשמי את האימונים לקראת עונת 2021/22 בהדרכת המאמן החדש ארווין קומאן. ההולנדי הגיע לבית וגן ופגש בפעם הראשונה את השחקנים, אותם הכיר עד כה מצפייה בטלוויזיה ומסרטוני וידאו.
לצד שחקנים שהמשיכו מהעונה שעברה השתתפו באימון גם מקס גרצ'קין, לירן רוטמן ויוראי מליח ששבו למועדון וגם עמית כהן, שהצטרף הקיץ.  
2 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(צילום: בית"ר ירושלים)
מרקו יאנקוביץ', אוראל דגני, איתמר ניצן ואביאל זרגרי קיבלו אישור להצטרף לאימונים ביום ראשון לאחר שהיו שותפים למשחקי הנבחרות בתקופה האחרונה, אך השניים האחרונים התייצבו על פי בקשתם, וקיצרו את החופשה. לשחקנים בסגל הצטרפו גם שחקני נוער ומספר נבחנים.
קומאן והיו"ר והמנהל המקצועי אלי אוחנה ערכו לשחקנים שיחת היכרות. אוחנה אמר: "אני מאוד שמח להתחיל עונה חדשה, עם מאמן חדש, ועם רעב ומוטיבציה. אני מכיר את ארווין הרבה שנים, וגם שיחקנו ביחד. מדובר באדם נהדר, שמבין כדורגל ברמה הגבוהה ביותר. אני מאחל לכולנו בהצלחה".
2 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן והשחקנים
(צילום: בית"ר ירושלים)
קומאן הדגיש שהוא דורש מקצוענות, נתן את הדגשים שלו לגבי משמעת ואמר שיבחן את השחקנים בשבועות הקרובים.
לאחר האימון אמר קומאן: "היה נחמד מאוד להיות על המגרש, גם לשחקנים. עשינו אימון טוב. אני חייב להכיר את השחקנים טוב יותר והם צריכים להכיר אותי טוב יותר. נעשה את זה בשבועות הקרובים".