ניר לוין והנבחרת הצעירה יכלו לעשות הערב (רביעי) צעד משמעותי אל עבר השתתפות בפלייאוף העלייה ליורו 2021, אך הם הושפלו בחוץ על ידי האחרונה בבית 6, איי פארו, והפסידו 3:1. אלה היו הנקודות הראשונות של איי פארו במוקדמות.
הכחולים-לבנים, שמדורגים עדיין במקום השני עם 8 נקודות, עשויים לאבד אותו מחר במידה שצפון מקדוניה (7 נקודות) תנצח את מוליכת הבית ספרד (13 נקודות). גם קזחסטן, שנמצאת כרגע במקום הרביעי עם 7 נקודות, לא הרחק מאחור.
2 צפייה בגלריה
ניר לוין על הספסל
ניר לוין על הספסל
לוין. מחצית שנייה קטסטרופלית
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
צור. לא ירצה לזכור את המשחק
צור. לא ירצה לזכור את המשחק
צור. לא ירצה לזכור את המשחק
(צילום: ראובן שוורץ)
הנבחרת דווקא פתחה טוב את ההתמודדות ועלתה ל-0:1 משער בפנדל של תומר יוספי בדקה ה-35, אבל המחצית השנייה הייתה סיוט אחד גדול עבור לוין ושחקניו. זה החל בשער בדקה ה-52 של מדס מיקלסן אחרי איבוד כדור בהגנה של רז שלמה. בדקה ה-77 המקומיים השלימו את המהפך: השוער אסף צור השמיט כדור, כנראה בעקבות הרוח החזקה שהייתה באצטדיון, וסטפן רדוסבלביץ' כבש. שבע דקות לסיום פיוטר קונדסן סגר את הסיפור.
"הפסד מאכזב מאוד, אחרי שרשרת של טעויות שלא מתאימות לרמה הזאת שעשינו, דווקא אחרי שהובלנו 0:1 ומחצית ראשונה שנראינו טוב", אמר בסיום לוין. "יכולנו גם להגדיל את התוצאה, אבל טעויות קשות שהביאו לשלושה שערים ספגנו, ומנגד לא ידענו לנצל את ההזדמנויות כדי לכבוש עוד שערים, הביאו להפסד קשה וכואב, אבל נצטרך להתרומם, להתאושש, לחזור לארץ ולהתכונן למשחק הבא מול קזחסטן".
משחקה הבא של הנבחרת יהיה כאמור בעוד שישה ימים באצטדיון גרין בנוף הגליל מול קזחסטן. באוקטובר תשחק הנבחרת מול מונטנגרו וצפון מקדוניה ובנובמבר תסיים את הקמפיין עם משחק נוסף מול הצפון מקדונים ונגד ספרד. על פי פורמט המוקדמות, תשע הנבחרות שיסיימו ראשונות בבתים יעלו אוטומטית לאליפות, ואיתן חמש הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר.