מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון (20:00) אצל הפועל חדרה ותנסה לרשום ניצחון ליגה שני העונה. מי שעמד במוקד מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוא הקפטן שרן ייני, שהודיע בגיל 33 על פרישה מנבחרת ישראל, אחרי 32 הופעות במדים הלאומיים.
"חלק מהזיכרונות הכי טובים שלי הם בנבחרת והיה מרגש להיפרד מכולם", שיתף הבלם. "לא הייתי שחקן הרכב בגילאי נערים, התחלתי לשחק רק בנוער, הוזמנתי לנבחרת האולימפית יום לפני הגיוס שלי. זה נותן קצת תקווה לשחקנים שמתגלים מאוחר. כל אחד יכול להגיע למשהו טוב".
2 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
שרן ייני. דרך ארוכה עד סרט הקפטן בנבחרת
(צילום: אורן אהרוני)
ייני המשיך: "כשביברס נאתכו הוחלף אתמול הוא העביר לי את הסרט. אמרתי לו 'מה אתה עושה, תן לאיתן טיבי', והוא אמר 'מה פתאום, זה המשחק האחרון שלך' ונתן לי חיבוק. מדינת ישראל זכתה שאחד כזה יכול לשמש דוגמא ולייצג אותה".
על העתיד: "עכשיו אני מאה אחוז במכבי ת”א. הרי אם הנבחרת תעפיל לטורניר גדול, אהיה בן 36 או 38 ועדיף ששחקנים צעירים יקבלו ניסיון ויהיו מוכנים לרגעים המכריעים".
2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו. "מדינת ישראל זכתה"
(צילום: ראובן שוורץ)
מאמנו במכבי תל אביב, יורוגוס דוניס, התייחס אף הוא לפרישה: "אני חושב שהוא היה מאושר בנבחרת ונתן הכל. הוא מיצה את הפרק הזה ועכשיו הוא מתרכז במכבי. הוא מקצוען ומבחינתי אם ימשיך לעבוד כמו שהוא עושה כרגע באימונים בכל יום, מצפות לו עוד שנים רבות במכבי ת"א".
דוניס גם דיבר על ההכנות לקראת התקופה הקרובה שתהיה עמוסה במיוחד עבור הצהובים: "קשה לשחק כמעט כל שלושה ימים, אבל נתייחס לכל משחק בנפרד. כל משחק הוא כמו גמר עבורנו. אני מצפה למשחק קשה מול חדרה. התוצאות שלה מתחילת העונה לא הכי טובות אבל אנחנו מכבדים אותה. הכי חשוב מבחינתי הוא סגנון המשחק שלנו ושנפגין ביטחון".