לאחר שמשחקה בשבת האחרונה מול מ.ס אשדוד לא נערך בשל מכת הדבקויות בקורונה בקרב שחקני היריבה, תתמודד הערב (19:00) עירוני קריית שמונה נגד הפועל חיפה בחוץ.
קריית שמונה תגיע אחרי שהשיגה במשחקה האחרון ניצחון דחוק על הפועל כפר סבא, שקטע רצף שלילי של חמישה הפסדים רצופים. בקבוצה מקווים להמשיך במומנטום החיובי על מנת להתבסס במרכז הטבלה.
2 צפייה בגלריה
רפואה על הקווים
רפואה על הקווים
קובי רפואה
(צילום: עוז מועלם)
קובי רפואה צפוי להמשיך בהרכב זהה לזה שניצח במשחק האחרון וכולל את מוחמד שכר, שזוכה לאחרונה לקרדיט על חשבונו של סאקו טורה. המאמן אמר לקראת המשחק: "אין ספק שאנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה, שהראתה את היכולת שלה גם במחזור האחרון, אך יחד עם זאת יש לנו את המטרות שלנו ונעשה את הכל כדי לעמוד במשימות שהצבנו לעצמנו".
בק"ש מתכננים לצרף לפחות שני שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי. בקבוצה מבינים כי צמד הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס מעוררים עניין בלא מעט קבוצות גדולות ואיזי שרצקי צפוי לדרוש עבורם מחיר גבוה.
2 צפייה בגלריה
נחמיאס, קיזיטו ואסולין
נחמיאס, קיזיטו ואסולין
עידן נחמיאס
(צילום: אביהו שפירא)
הפועל חיפה: מיקי סירושטיין ישוב הערב להרכב על חשבונו של בן והבה. השוער הצעיר עמית סוארי יפתח שוב בשער בעקבות הפציעות של יסמין בוריץ' ורן קדוש. בחיפה ממשיכים לחכות להחלטתו של השוער אריאל הרוש אם ברצונו להגיע למועדון. גם אסף צור מועמד.