סקציה נס ציונה, שמתכוננת למשחק הקריטי מחר (חמישי, 20:15) מול עירוני קריית שמונה, קיבלה היום הודעה כי הסקאוט ואחד מעוזרי המאמן כפיר אלפונטה התבקש על ידי הנהלת המועדון להיכנס לבידוד עקב חשיפת בנו לחולה קורונה מאומת. על פי הוראת משרד הבריאות אלפונטה לא הגיע לאימון היום ולא למשחק מחר. הבעיה היא שבדרך לצפון קיבלה הקבוצה הודעה שהיא לא תוכל להיכנס למלון שסגרה מראש עקב כך.
במועדון פעלו בזריזות וסידרו לשחקנים מלון חליפי לקראת המפגש מחר במקום המקום בכפר בלום בו היו אמורים לשהות. בנס ציונה מוכנים למפגש הגורלי ויודעים שתיקו יספיק להם כדי להישאר. הם מובילה על הקבוצה של קובי רפואה בשלוש נקודות, ובמקרה של הפסד הפרש השערים יכריע לרעתם.
2 צפייה בגלריה
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה
(צילום: אורן אהרוני)
במועדון ביקשו מהשחקנים לא לצאת בהצהרות לתקשורת. לרשותו של המאמן ליאור זדה יעמוד סגל מלא כשסימן השאלה היחיד הוא האם החלוץ מוסא מאזו יהיה כשיר. מאזו חש ברע בימים האחרונים בגלל כאבי בטן וגם לא שותף בניצחון על הפועל כפר סבא (0:1). אלעד שחף שלא שיחק בגלל צהובים צפוי לחזור להרכב. זדה מתלבט על חשבון מי, כשגם יחמיר היקה, שכבש את שער הניצחון מול כפר סבא בתמונה.
"כל משפט שאני אגיד לפני משחק כזה יישמע כמו קלישאה", אמר זדה לפני המשחק הגורלי. "האמת שהכנו את השחקנים אותו הדבר. אין הרבה זמן. קצת מנוחה, קצת התאוששות קצת נגיעות טקטיות. ברור שיש לחץ, ברור שיש מתח, ניקח את זה לכיוון החיובי. עבדנו קשה כדי להגיע לפה. עד עכשיו התמודדנו טוב עם זה, נצטרך להתמודד עם זה עוד משחק אחד. אני סומך על השחקנים שיידעו להתמודד עם זה. לגבי ההרכב יש התלבטות באחת העמדות, אחליט קרוב למשחק".
לגבי ההחלטה לצאת כבר היום למלון: "יש כאלה שחושבים שכדאי לצאת למלון ויש גם כאלה שלא. דיברתי עם השחקנים הם רוצים להיות ביחד, להרגיש אחד את השני. לא מאמין שזה ישפיע. אנחנו רוצים כל כך להישאר בליגה. מבטיח שנעשה הכל, אנחנו רוצים את זה כל כך. נעשה הכל כדי שזה יקרה".
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
"יש לחץ ומתח, ניקח את זה לכיוון חיובי". זדה
(צילום: אבי רוקח)
הקפטן איתי עוזרי: "ברור שיש לחץ. מיום ראשון אנחנו מחכים למשחק הזה, מדברים בינינו ורוצים שיתחיל כבר. יש לחץ, יש התרגשות ודריכות, אנחנו מאד מוכנים. ניסע לקריית שמונה ונקווה שנעשה תוצאה טובה. תיקו יספיק לנו, אבל כמובן שאנחנו באים לנצח. התחושות טובות, נקווה שמחר נסיים את הסיפור".
פורסם לראשונה: 11:49, 01.07.20