מנסים ליצור תחושה ביתית: בשבת (20:45) בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל באר שבע, למשחק הראשון של השתיים בפלייאוף העליון. המשחקים שכזכור ייערכו ללא קהל גרמו לקבוצה לחשוב על פתרון יצירתי - וכדי ליצור הרגשה של קהל ביציעים, יוכלו האוהדים הירושלמים להירשם מראש לשיחה באפליקציית זום שתוקרן על גבי המסכים במגרש.
"זהו מסר גדול מבחינתנו לאוהדים, על הרצון לראות אותם ביציעים בחזרה כמה שיותר מהר ושלמרות הכהל הם חלק מהחוויה", אמרו בבית"ר. בנוסף, במועדון השיקו מארז מיוחד לאוהדים הצופים במשחקים מהבית וצירפו מסר מהיו"ר אלי אוחנה: "זאת תקופה מוזרה לכולנו. אתם שם רחוקים בבית, רחוקים מהאהבה, מהעידוד, מהטירוף, ואנחנו כאן במגרש, מנסים להתרגל למציאות בלעדיכם, בתקווה שתהיה כמה שיותר קצרה ושבקרוב ניפגש שוב ביחד בטדי".
2 צפייה בגלריה
ירגישו בחסרונו. היציע המזרחי
ירגישו בחסרונו. היציע המזרחי
ירגישו בחסרונו. היציע המזרחי
(צילום: אוהד צויגנברג)
מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס למוכנות השחקנים: "אני מרוצה מאיך שהחבר'ה התאמנו. עשינו שלושה משחקי אימון וחזרנו לכושר משחק, אנחנו מגיעים במצב טוב מאוד". על נושא הקהל הוסיף: "אין משהו שדומה לקהל של בית"ר בטדי, כשאנחנו צריכים הוא דוחף אותנו. זה קשה, קשה מאוד, אולי זה הדבר המרכזי בכדורגל, הקהל וכל השיגעון סביב המשחק. אבל נחזור לעניינים, צעד אחרי צעד, ואני מקווה שהצעד הבא יהיה להחזיר את הקהל ושהוא יהיה איתנו. נצטרך להסתדר במשחק הזה בלעדיו".
2 צפייה בגלריה
לוי
לוי
"יהיה משחק קשה". לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
לגבי היריבה, אמר לוי: "משחק משמעותי. ב"ש זאת קבוצה חזרה מאוד עם המון שחקנים מאוד מאוד איכותיים ומאוד מוכשרים. מבחינתי זה משחק מאוד קשה. יחד עם זאת יישארו עוד תשעה משחקים להמשך הדרך. הפלייאוף נגד קבוצות חזקות מאוד, נצטרך לעשות את העבודה וזה הולך להיות קשה מאוד".