"אני מאוד רוצה לאמן את נבחרת ישראל, זה החלום הגדול ביותר שלי". אחרי חשיפת "ידיעות אחרונות" ו-ynet על כך שבהתאחדות לכדורגל החליטו להכניס לראשונה את איל ברקוביץ' לרשימת המועמדים הסופיים לאימון הנבחרת, הגיב כוכב הנבחרת בעבר על האפשרות שיקבל את התפקיד.
בהתאחדות אישרו כי הם שוקלים למנות את ברקוביץ' לאימון הנבחרת, ומתברר כי גורמים בה כבר העבירו מסרים לברקוביץ' שלראשונה המועמדות נשקלת ברצינות ובעלת סיכוי משמעותי כי יוכל להיבחר.
2 צפייה בגלריה
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
"מאוד רוצה לאמן את הנבחרת". איל ברקוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
בהתאחדות לא אהבו את ההדלפה לגבי המועמדות של ברקוביץ', שמחזיק בתעודת פרו, מאחר שרצו לשמור את הקלפים בעניינו קרובים לחזה, בטח אחרי שהפרסום הוביל להדים רבים בכדורגל הישראלי.
"עומדים בפנינו קמפיינים קשים מאוד, ניסינו הכל, כולל מאמני ליגה, אולי דווקא פורמט של שחקן עבר גדול בנבחרת, נוכל לעשות את הבלתי ייאמן", הסבירו בהתאחדות את האפשרות למנותו.
גורמים בהתאחדות סיפרו כי מי שלוחץ להתמנות מאחורי הקלעים הוא אברם גרנט, שלפני 14 שנה אימן את הנבחרת ולפני שלוש שנים סיים את תפקידו בנבחרת גאנה. בשיחות שהוא קיים לאחרונה, הוא הביע את האמונה כי יוכל להעלות את הנבחרת דרך פלייאוף היורו, שיחל במשחק חוץ בסקוטלנד ולאחר מכן במשחק חוץ נוסף בין המנצחת במשחק של סרביה נגד נורבגיה, ליורו בקיץ הבא.
2 צפייה בגלריה
אברם גרנט
אברם גרנט
לוחץ לקבל את התפקיד. אברם גרנט
(צילום: gettyimages imagebank)
מלבד המועמדות של השניים, יוסי אבוקסיס, בכל הקשור לאלמנטים מקצועיים נטו, הוא המועמד המוביל לתפקיד. אבוקסיס מחזיק בחוזה בהפועל באר שבע, ובכל מקרה יזמנו אותו לפגישה, כמו את המועמדים האחרים, לאחר הקמת ועד איתור שתכלול את יו"ר ההתאחדות אורן חסון, שחקן ומאמן עבר, כדי לקבל החלטה לקראת אוגוסט.
במקביל, עדיין מתקיים משא ומתן על התרת חוזהו של וילי רוטנשטיינר מול סוכנו, כשהאוסטרי דורש פיצוי על 12 חודשים בסך שלושה מיליון שקלים ואילו בהתאחדות הציעו חמש משכורות בסך מיליון שקלים.