״חלק מהזרים הגיעו להפועל תל אביב כשהצוות המקצועי חושב שהם בכלל נבחנים, אבל הבעלים הביאו אותם לארץ במטרה לחתום", כך טוען גורם בכיר בהפועל תל אביב, יממה אחרי ההפסד 2:1 להפועל כפר סבא במחזור הראשון של העונה בליגת העל.
"למשה סיני אמרו שהשחקנים הזרים מגיעים להתרשמות, אבל הם כבר באו מצוידים בהצעה כדי לחתום", אומר הגורם ומוסיף: "יש עוד זר אחד שכבר הוציאו לו ויזה וברגע האחרון סיני וניר קלינגר עמדו על הרגליים האחוריות ולכן הוא לא הגיע לפה". בהפועל תל אביב סירבו להגיב.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ישנה ביקורת כלפי הבעלים בנוגע להכנות הלקויות לקראת העונה. זר אחד כבר סומן כמי שעשוי להשתחרר מהר מאוד, הפנמי עומר בראון, אבל יחד איתו גם הבלם סיאנדה קולו מדרום אפריקה והחלוץ הגיאורגי לבאן קוטליה ישבו על הספסל מאחר שהם עדיין לא בכושר משחק.
"יש פה קבוצה שלא מסוגלת להבקיע שער", אמרו במועדון. "אם לא יביאו לפה לפחות עוד שני שחקנים איכותיים להתקפה, זו קבוצה שיכולה לרדת ליגה. קלינגר יכול לשקול את המשך דרכו אם ההתנהלות הזו תימשך ככה, זו הפעם הראשונה שכל הסגל עמד לרשותו העונה".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א איכזבו בגדול
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה גם לא ממש הבינו את ההחלטה של קלינגר להכניס את שחר הירש במקום עמנואל בואטנג, במה שהוביל לאיבוד מרכז השדה וההפסד. השחקן שספג את הביקורת הקשה ביותר הוא הבלם רז שלמה, שהיה אשם בשני השערים שספגה הקבוצה, גרימת הפנדל וסגירה גרועה בשער השני מול קיזיטו. אחרי השער השני היו דחיפות בין שלמה לדורון ליידנר.
אוהדי הפועל ת"א, שהגיעו לעודד את הקבוצה מחוץ למושבה וקיוו לראות את המשחק על מסך ענק שפורק על ידי המשטרה בשל התקהלות, נשארו לעודד מחוץ לאצטדיון. אותם מאות אוהדים החלו לקלל את הבעלים, שרון ניסנוב, ודרשו ממנו לעזוב את המועדון, הם אף רדפו אחרי המכונית שלו.
3 צפייה בגלריה
ליידנר ושלמה מחליפים דחיפות מאחורי קוטליה
ליידנר ושלמה מחליפים דחיפות מאחורי קוטליה
ליידנר ושלמה מחליפים דחיפות מאחורי קוטליה
(צילום: עוז מועלם)
האוהדים התאספו סביב האוטובוס של הקבוצה, קיללו את השחקנים ובעיקר את ההנהלה. "זו בושה וחרפה, בנו פה קבוצה לליגה הלאומית", זעמו האוהדים. "אנחנו נגרום לכך שכמו טביב עזב גם את הבעלים האלה נעיף מפה".