אחד מהמועמדים המובילים לאמן את מכבי ת"א בעונה הקרובה, ההולנדי אלפרד שרודר שאימן בעונה שעברה את מונס דאבור ההופנהיים, בראיון ראשון המתייחס למועמדות שלו.
"יש התעניינות מצד מכבי תל אביב, אני תמיד מכבד מועדונים גדולים", אמר שרודר ל-ynet. "כרגע אני לא חתום באף מועדון, אני עדיין בהולנד ואני לא יודע לאן זה יילך. בטח שרשמית אין שום דבר בשלב הזה".
3 צפייה בגלריה
אלפרד שרודר
אלפרד שרודר
מועמד איכותי. אלפרד שרודר
(צילום: getty images)
שרודר, שהיה בעבר עוזר מאמן באיאקס כשהגיעה לחצי גמר ליגת האלופות ומאמן ראשי גם בטוונטה, המשיך: "שמועות תמיד יש בכדורגל, אני יכול לחשוף את כל מה שקורה, לא נכון לי לדבר על הסיטואציה הנוכחית, בכדורגל דברים קורים".
התבטאת בתקשורת ההולנדית שאתה מחזיק בהצעה ממכבי ת"א. "לא דיברתי על הצעה, דיברתי על התעניינות מצד מכבי ת"א. כרגע אני לא מאמן מכבי ת"א".
בעונה שעברה אימנת בבונדסליגה, ייתכן שתגיע לליגה הישראלית? "אני יודע שמכבי ת"א זה מועדון גדול, אבל באמת ששוב דבר לא נגמר ולא חתמתי או משהו כזה, אני בהולנד כרגע".
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
"מונס דאבור הוא שם גדול בבונדסליגה"
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
פטר בוס
פטר בוס
פטר בוס
(צילום: EPA)
מה אתה יודע על המועדון? "אני מבין שמכבי זה מועדון נהדר, אימן אותה מאמן מצוין כמו פטר בוס ובעבר גם ג'ורדי קרויף היה חלק ממנו, הם שניים שאני מכיר מקרוב. אני מכבד תמיד מועדונים גדולים בכל מקום בעולם".
אני מבין שהתייעצת עם דאבור בימים האחרונים לגבי האפשרות שתגיע למכבי. "אני אוהב את דאבור, יש בינינו יחסים טובים מאוד. הוא שחקן מצוין, הוא שם ושחקן גדול בבונדסליגה, אני מאוד מעריך אותו".
לקו הסיום הגיעו שרודר שמבחינת פרופיל של מאמן נחשב לבטח לאיכותי מכולם והרוויח בעונה שעברה 800 אלף אירו. המועמדים הנוספים הם גיורגוס דוניס, שנחשב לאחד המאמנים הטובים ביוון ואימן את פנאתינייקוס, ואיבן יובאנוביץ', שהצליח בעבר בליגה הקפריסאית.