בני יהודה ממשיכה להתחזק. אחרי שצירפה השבוע את אלמוג בוזגלו, שחזר לקדנציה נוספת במועדון, שני שחקנים נוספים יגיעו לשכונה.
בקבוצה בחנו אופציות לחיזוק ההגנה כשבסופו של דבר סיכמו עם הבלם עובדייה חטאב, שהחליט לעזוב השבוע את הפועל חדרה ולהפוך לשחקן חופשי. חטאב צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת.
2 צפייה בגלריה
אנוונקו אוביורה ו-ווסלי סניידר
אנוונקו אוביורה ו-ווסלי סניידר
רזומה מרשים. אנוונקו אוביורה לצד ווסלי סניידר במדי אינטר
(צילום: AP)
בנוסף, הקשר הניגרי אנוונקו אוביורה סגר עקרונית את תנאיו עד תום העונה, ואמור להגיע בתחילת השבוע הבא לישראל. לאוביורה (29) רוזמה מרשים, ובין היתר עבר באינטר (4 הופעות) ופארמה (2) הופעות). הוא שיחק גם בקורדובה הספרדית ובקלוז' הרומנית. לאחרונה שוחרר מבואבישטה הפורטוגלית.
בינתיים זהות המאמן הבא של הקבוצה עדיין לא ידועה ובשכונת התקווה מחפשים מאמן בעל שיעור קומה שיתאים למועדון ויוביל אותו למטרותיו ולא רוצים לפעול בלחץ. נכון לעכשיו המערך שנבנה על הקווים של הכתומים, שכולל את תמיר בן עמי כמחזיק תעודת פרו והצמד כפיר אדרי ויעקב אסייג ימשיך לקבל את ההחלטות המקצועיות.
2 צפייה בגלריה
עמית זנטי חוגג
עמית זנטי חוגג
מבוקש. עמית זנטי
(צילום: אורן אהרוני)
במקביל, מספר שחקנים צפויים לעזוב, כאשר עמית זנטי זוכה להתעניינות ממספר קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב. זנטי לא נמצא בתוכניות אחרי צירופו של בוזגלו, אך ברק אברמוב הצהיר כי לא ישחרר את השחקן מבלי לקבל שחקן אחר תמורתו. אריאל לזמי צפוי לעזוב גם כן.
בבני יהודה מחכים שהשחקנים הפצועים, ניב זריהן ודן מורי, יחזרו לפעילות ויהיו כשירים כבר למחזור הבא מול הפועל כפר סבא.