בן בנימין ועדי נמני צפויים לעזוב את הפועל רעננה, משום שלא הגיעו להסכמות עם המועדון בנוגע לקיצוץ בשכרם. לא מן הנמנע שהשניים יעזבו באופן מיידי ולא יעמדו לרשותו של אייל לחמן בפלייאוף התחתון.
בסביבתם של השניים סיפרו כי הם פגועים מהמהלך ויפנו לדרך חדשה. נימני עצמו פרסם פוסט בנושא: "גאה לסגור שמונה עונות במקום ששימש לי כבית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שתמך וליווה אותי במסע הזה - שחקנים, מאמנים ואוהדים".
1 צפייה בגלריה
עדי נמני
עדי נמני
עדי נמני. ביקר את אשר אלון
(צילום: ראובן שוורץ)
נמני הוסיף: "צר לי לסיים את דרכי במועדון שהייתי שותף גדול ברגעיו היפים וגם בתקופות היותר קשות. מועדון ששימשתי בו כקפטן, ובכל זאת ההתנהלות וחוסר הכבוד מצד המועדון בכלל ומאשר אלון בפרט שממנו נפגעתי באופן אישי, גרמו לי להגיע לתחושת מיצוי ומציאת האתגר הבא. בגיל 28 אני מרגיש לפני הפיק של הקריירה שלי". במועדון סירבו להגיב על הדברים שכתב נימני אך הסכימו לציין כי נעשים מאמצים להגיע להסכמות עם בנימין.
תגובת הפועל רעננה לדברי נמני: "הופתענו עד מאוד מצעדו של השחקן, צריך לזכור שלכל מטבע יש שני צדדים וגם הפועל רעננה נפגעה מהתנהלותו של נמני, במיוחד בתקופת הקורונה. בכל מקרה, אנו אוהבים ומעריכים את עדי, מודים לו על התקופה ברעננה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".
היום (ראשון) קיבלו השחקנים יום חופש ומחר ישובו לאימונים לקראת המשחק מחרתיים מול מ.ס אשדוד, בו יערוך לחמן את הופעת הבכורה שלו על הקווים.