אכזבה בהפועל באר שבע מההפסד 1:0 לניס בחוץ במחזור השני בשלב הבתים בליגה האירופית. היה זה ההפסד הראשון של הקבוצה העונה באירופה, אחרי שעד אתמול היא רשמה רצף מדהים של חמישה ניצחונות, ארבעה מתוכם במוקדמות ואחד בשלב הבתים.
הצרפתים אומנם פתחו היטב, אך לאחר שעלו ליתרון בדקה ה-23 הורידו הילוך והמשחק הפך לשקול. "השוער שלהם הציל אותם", אמרו שחקנים בבאר שבע על וולטר בניטס. "יכולנו להוציא נקודה מהמשחק הזה ולהיות במקום הראשון בבית. נלמד מזה וננסה לתקן בהמשך".
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור נאבק בדאנטה
מיגל ויטור נאבק בדאנטה
מיגל ויטור נאבק בדאנטה
(צילום: רויטרס)
בניגוד למשחקים הקודמים, בהם קיבל המאמן יוסי אבוקסיס מחמאות על ניהול המשחק שלו, הפעם החילופים שלו לא הצליחו להשפיע על התוצאה. ההחלטה להוציא בהפסקה את תומר יוספי הפעלתן ולהשאיר את סינטיהו סלליך שהיה חלש מאוד התבררה בדיעבד כבלתי נכונה. רמזי ספורי ששולב כמחליף אחרי ששיחק עד כה העונה רק במסגרת אלוף האלופים (בעיקר מכיוון שטרם הגיע להסכם על קיצוץ בשכרו) הפגין יכולת טובה.
המאבק על המקום בשלב הבא נראה פתוח אחרי שבאייר לברקוזן הפסידה 1:0 לסלביה פראג בצ'כיה. נכון לעכשיו לכל ארבע הקבוצות יש שלוש נקודות משני משחקים. ביום חמישי הקרוב תארח באר שבע את הקבוצה הגרמנית, אותה מאמן אקס מכבי תל אביב, פטר בוס.
3 צפייה בגלריה
טאהא מול מאולידה
טאהא מול מאולידה
טאהא מול מאולידה
(צילום: רויטרס)
"כל הקבוצות עם ניצחון והפסד וזה מראה כמה הבית קשה", אמר מיגל ויטור. "התוצאות מראות שכולן יכולות לנצח ויהיה מאבק עד למחזור האחרון על שני המקומות הראשונים".  שלושה שחקנים חשובים של באר שבע ספגו אתמול את הכרטיס הצהוב השני. מדובר בז'וזואה, מיגל ויטור ומריאנו בריירו. שלושתם נמצאים בסכנה של החמצת משחק אם יספגו צהוב באחד משני המשחקים הבאים.  עוד לפני המשחק נגד לברקוזן, ביום שני הקרוב תארח באר שבע באיצטדיון טדי את בני סכנין במסגרת הליגה. הפעם נראה שיוסי אבוקסיס יעניק מנוחה לרבים משחקניו שהשתתפו בשלושת המשחקים שקיימה הקבוצה בשבוע האחרון. 
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס עם פטריק ויירה
יוסי אבוקסיס עם פטריק ויירה
יוסי אבוקסיס עם פטריק ויירה
(צילום: רויטרס)
בשבוע הבא אמורות להתחיל סוף סוף העבודות לתיקון הגג באיצטדיון טוטו טרנר, יותר מ-200 יום לאחר שנערך בו המשחק האחרון.