שוב - משבר בין ירדן שועה למכבי חיפה. החלוץ שלא טס עם הקבוצה לרוסיה למפגש מול רוסטוב (חמישי, 19:30), ולא שותף במשחק הליגה האחרון, כבר הבין את הלך הרוח במועדון ומעדיף לעבור לקבוצה בה יוכל להיות שחקן מוביל.
כזכור, בתחילת השבוע הצהיר כי לא חש בטוב ועבר בדיקת קורונה פרטית - שאמנם התקבלה שלילית, אך לא תאמה את הפרוטוקול של אופ"א והוא נשאר בארץ. אם זה לא מספיק, הירוקים קרובים לצירופו של דוניו, שחקן התקפה נוסף, מה שיוביל להפחתה נוספת במעמדו של שועה.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
מחפש יעד חדש. ירדן שועה
(צילום: יאיר שגיא)
הרצון של שועה לעזוב לא התקבל בתדהמה גדולה. "להיות שחקן במכבי חיפה זו זכות גדולה וחלום של הרבה שחקנים. אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח, אך לכל דבר יש מחיר", אמר גורם במועדון. בחיפה מבינים שבית"ר ירושלים היא אחת האופציות היחידות בארץ, ומשה חוגג הוא היחיד שישלם את הסכום הגבוה ששילם יעקב שחר עבור החלוץ, ודורשים 1.4 מיליון אירו תמורת 60 אחוז מכרטיסו. בינתיים לא התקבלה פנייה רשמית מהירושלמים.
גורם במכבי חיפה הוסיף: "שועה מאוד רצה להישאר בסגל שבכר בנה, מערכת היחסים ביניהם טובה ומכבדת. הוא מתנהג בצורה מופתית באימונים. למרות זאת, הוא הבין שבסגל הנוכחי יהיה לו קשיים לקבל דקות ובאמצעות נציגיו ביקש לעזוב. אין מתווה של השאלה, יש מחיר מכירה ומכבי חיפה לא תנהל מו"מ באמצעות התקשורת. ברוסיה הרחוקה רעשי הרקע לא משפיעים. הקבוצה מאוד מרוכזת במשימה".
בתוך כך, הירוקים שנחתו אמש ברוסטוב לקראת המשחק שמצפה להם מחר, ערכו אימון אחד. הערב יקיימו את האימון המסכם, כשמי שיחסר לברק בכר יהיה יאניק ווילדסחוט שנדבק בקורונה. המאמן שוקל לבצע שני שינויים, וצמד הזרים בוגדן פלאניץ' וחוסה רודריגז עשויים לזכות בחולצת ההרכב.