הפועל חיפה והפועל תל אביב נתרמו למאבק למען טיפול תרופתי שיציל את חייה של אורית ממן רדה, אחותו של כדורגלן הפועל חיפה בהווה והפועל תל אביב בעבר (2012-2013).
לפני המשחק בין הקבוצות בשבת הקרובה במסגרת הפלייאוף התחתון ילבשו השחקנים חולצות עם קריאה לתרומה עבור הטיפול של אורית, ובהמשך יתקיים גם טקס קצר. שחקני הקבוצות והצוות המקצועי כבר תרמו למען אורית - והקבוצות קוראות לכל אחת ואחד לתרום לפי יכולתו ולקחת חלק ביוזמה המבורכת.
1 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(צילום: עוז מועלם)
מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג: "כמועדון שחרת על דגלו ערכים כמו עזרה הדדית ואחווה, וידוע כמועדון משפחתי וחם, ברגע שנודע לנו על המצוקה אליה נקלעה אורית, אחותו של חברינו חנן, המועדון נרתם בכמה ערוצים כדי לסייע. בין היתר פניתי למנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן בבקשה לקיים טקס משותף שיתן חשיפה לנושא וייסע בגיוס התרומות. לשמחתי הנהלת הפועל תל אביב גילתה רצון טוב, הבנה ואנושיות והסכימה לקיים את הטקס המשותף. אנו מודים להם על כך".
מנכ"לית הפועל ת”א, אודליה פרידמן: "כמועדון מוביל בכדורגל הישראלי, מצאנו לנכון לתרום את תרומתנו הצנועה למען הקרב על חייה של אורית ממן רדה. אף אדם לא יכול להישאר אדיש לסיפור שכזה, בפרט בעולם הכדורגל. מעבר לתרומה הכספית של הצוות והשחקנים, נמשיך לסייע בהעלאת המודעות לסיפור. זה המקום לאחל לאורית בריאות איתנה - ולקרוא לכל מי שביכולתו לסייע, לתרום עבור הצלתה".