הבכורה של בירם כיאל בבני סכנין תיאלץ להידחות, לאחר שהשחרור הבינ"ל שלו לא הגיע עדיין ארצה ולכן גם לא עבר בבקרה התקציבית לקראת המשחק מחר (שבת, 19:00) מול הפועל כפ"ס בליגת העל.
המאמן ניסו אביטן ויתר אנשי הצוות המקצועי שוחחו בימים האחרונים עם כיאל ויבחנו את כושרו מקרוב על מנת להצמיד לו תוכנית אימונים מיוחדת, אחרי שהוא לא שיחק תקופה ארוכה. כיאל עצמו דיווח כי עבד לאורך התקופה עם מאמן פרטי.
1 צפייה בגלריה
בירם כיאל באימון
בירם כיאל באימון
הבכורה תחכה. כיאל
(צילום: בני סכנין)
"הגעתי לארץ לראות את המשפחה אחרי מעל שנה", אמר אתמול כיאל. "מיד קיבלתי טלפונים מהמועדון, מאוהדים שהגיעו אליי הביתה ומאנשי עסקים. מהרגע הראשון אמרתי שאני מוכן לשמוע. המטרה היא לקחת את הקבוצה קדימה יחד עם הניסיון שלי מחו''ל, וגם שהמועדון יעזור לי".
על מצבה של סכנין בתחתית אמר כיאל: "ראיתי את התוצאות של הקבוצה. אני מקווה שהחיזוקים בשבועות האחרונים יביאו את הניצחון הראשון. אנחנו לא צריכים להיות למטה כדי לעלות למעלה. בכל מקום בטבלה יש לחץ. המטרה שלנו הוא לייצר יציבות ושכל מי שמגיע לפגוש את סכנין יידע שהולך להיות לו מאוד קשה".
כיאל הוסיף על חזרתו לכדורגל הישראלי: "לכל מקום בעולם יש את הסטייל של המשחק. באנגליה היה יותר מהיר, אגרסיבי וטכני. בסקוטלנד זה יותר כדורים ארוכים. בואו לא נשכח שגדלתי פה, גם במכבי חיפה וגם בנבחרת. הליגה פה לא פשוטה בכלל. אתאמן עם הקבוצה ואנסה להיות מוכן בהקדם האפשרי לכך שאשולב במשחקים".
בצד המקצועי, מחמוד קנדיל החלים מפציעה ארוכה ויפתח בשער הקבוצה במקומו של השוער ראמי חמאדה.