מיכאל אוחנה ועידן ורד נדבקו בקורונה - כך הודיעה היום (ראשון) בית"ר ירושלים. האחרון השלים 88 דקות במהלך ה-0:2 אתמול על עירוני קריית שמונה.
הסיפור המעניין הוא שוורד חזר אתמול מהמשחק בצפון - ובניגוד להנחיות - באותו הרכב יחד עם אורן ביטון, אלירן עטר וירדן שועה. את זה רואים בבירור בתמונת סטורי שהעלה עטר בחשבון האינסטגרם שלו.
2 צפייה בגלריה
עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה ואורן ביטון
עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה ואורן ביטון
עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה ואורן ביטון
(מתוך הסטורי של אלירן עטר)
בבית"ר טוענים כי "שלושת האחרים שליליים ולכן יכולים לשחק במחזור הבא". מהמינהלת נמסר כי העניין בבדיקה.

בית"ר הודיעה: סיכלנו ניסיון עוקץ של 12 מיליון שקל

מקרה חמור של ניסיון עוקץ בית"ר ירושלים בסכום של יותר מ-12 מיליון שקל סוכל בזכות תשומת לב של אנשי המועדון והבעלים משה חוגג. כך נמסר מהקבוצה.
בימים האחרונים היו אמורים להתקבל במועדון הכספים מאא"ק אתונה ומקנזס סיטי עבור מכירתם של ליוואי גרסיה וגדי קינדה. כאשר פנו מבית"ר למועדונים התברר כי בימים האחרונים נשלחו אליהם מיילים ופקסים מזוייפים של ראשי המועדון במטרה להוציא מהם את הכספים. בעקבות הפנייה מבית"ר ביטלו המועדונים את הוראות התשלום לאחר שכבר העבירו את הכסף, שכעת אמור להגיע לחשבון הבנק של בית"ר.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
מבית"ר ירושלים נמסר: "בימים האחרונים נשלחו למועדונים מיילים ופקסים, וכמו כן זויפו שיחות טלפון וחתימות של אנשי המועדון, המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים והמזכירה, כולל חותמת המועדון, בהם התבקשו המועדונים להעביר את הכספים להונג קונג (קינדה) ולסינגפור (גרסיה).
"הבעלים והנהלת המועדון, בליווי היועץ המשפטי עו״ד רונן מוזסון, פעלו במהירות אל מול הקבוצות, אשר ביטלו את הוראות התשלום לאחר שכבר העבירו את הכסף, ובימים הקרובים הוא צפוי להגיע לחשבון של בית"ר. במקביל פנתה בית״ר אל מחלקת הסייבר של המשטרה על מנת שתחקור את הנושא לעומק".
פורסם לראשונה: 14:08, 24.01.21