בהפועל באר שבע מקווים להודיע כבר בימים הקרובים על צירופם של לפחות ארבעה שחקני רכש חדשים ראשונים לעונה הבאה. מדובר בראש ובראשונה בדור מיכה, קשרה בעונה החולפת של אנורתוסיס הקפריסאית. בנוסף אליו אמורים להצטרף גם רועי גורדנה ששיחק במ.ס אשדוד, איאד אבו עביד מהפועל תל אביב, ואיאהב גנאים מבני סכנין.
מיכה נמצא כרגע בחופשה פרטית בחו"ל. לאחר שיחזור תפעיל באר שבע את סעיף השחרור שלו מקבוצתו הקפריסאית שעומד על 100 אלף אירו ותחתים אותו. במסגרת מעברו, לדברי מקורבים לשחקן, סוכם שהוא יפרסם הודעת התנצלות על פרשת "הכדורגלנים והקטינות" בה היה מעורב. במקביל, מיכה גם יבצע פעולות התנדבותיות למען הקהילה.
1 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
מיכה. כרגע בחופשה בחו"ל
(צילום: עוז מועלם)
לגורדנה תהיה זאת קדנציה שנייה בבאר שבע, אליה הצטרף ב-2014 ועזב אחרי שלוש שנים בצורה לא טובה. לאחרונה יישר גורדנה את ההדורים עם אלונה ברקת. בבאר שבע רוצים גם את השוער אריאל הרוש, אך בקרב אוהדי הקבוצה ישנה התנגדות גדולה למהלך, שכן הוא עזב את המועדון בטונים צורמים מאוד לפני שנתיים. השוער לא הייתה הבחירה הראשונה של באר שבע, אלא אופיר מרציאנו מהיברניאן הסקוטית, אך דרישותיו הכספיות היו גבוהות מדי.
שחקן אחר שירד כרגע מהפרק הוא דן ביטון ששייך ללודוגורץ הבולגרית, שלטענת באר שבע דורשת עליו סכומים גבוהים מאוד. במקביל לרכש החדש, מספר שחקנים בבאר שבע שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה נדרשו לקצץ בצורה דרמטית על מנת להישאר, מדובר בין היתר בדוד קלטינס ומרואן קבהא.
שי הס חתם כמאמן השוערים של הקבוצה ויצטרף לצוות המקצועי. הס אמר: "אני מאושר לחתום בהפועל באר שבע. אני מצטרף למועדון גדול עם חזון ואתגרים שעומדים בפנינו ואעשה הכל כדי לתרום להצלחת הקבוצה".