3 צפייה בגלריה
וארן חוגג
וארן חוגג
וארן וסלליך חוגגים
(צילום: ישראל יוסף)
הפועל באר שבע ניצחה הערב את מכבי פתח תקווה 0:2, עברה אותה בטבלה בדרך למקום הרביעי ויכולה להמשיך לחלום על מקום באירופה גם במחזור האחרון של העונה ביום ראשון. זו השורה התחתונה של המשחק הערב באצטדיון טרנר.
האורחת אמנם הייתה טובה יותר לאורך רוב הערב, ומן הראוי לציין שגם לאורך כל העונה המשונה והמקוטעת הזו, אבל בישורת האחרונה יכול להיות שהניסיון הוא זה שמדבר חזק מכל, ושני שערים מאוחרים, של אנתוני וארן (73) ועצמי של אריק ינקו (84) אחרי שבעיטה של מרסלו מלי פגעה בקורה והכדור ניתז ממנו פנימה, סגרו עניין.
3 צפייה בגלריה
גולדברג מול עבדה
גולדברג מול עבדה
גולדברג מול עבדה. בישל את הראשון
(צילום: ישראל יוסף)
שני המשחקים האחרונים בין השתיים הסתיימו ב-0:0 וגם על המשחק הזה נראה היה שכתובה אותה התוצאה, אבל חוסר ריכוז הגנתי מצד השחקנים של גיא לוזון, וכמה החמצות שלהם במחצית השנייה התוססת יחסית, הובילו לאובדן נקודות. יכול להיות שהגישה המהוססת והנסוגה ששידרה הסתפקות בתיקו עלתה ללוזונים במקום באירופה בעונה הבאה.
מי שחיפש איפה הכוכב הגדול של באר שבע ז'וזואה היה ולמה הוא לא היה בסגל, צריך לחזור כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק. על פי דיווח של הקבוצה, במתחם האימונים של המועדון, לפני היציאה לאצטדיון, הפורטוגלי התעמת עם החלוץ שגיב יחזקאל. זה החל בעימות מילולי ולאחר מכן עבר לעימות פיזי - ולכן הוחלט להשאיר את שניהם מחוץ לסגל למשחק.
3 צפייה בגלריה
גודלו ובר במאבק על הכדור
גודלו ובר במאבק על הכדור
ארד בר סוגר את אגודלו. החמצה של הקשר הצעיר יכלה לשנות הכל
(צילום: ישראל יוסף)