לאחר שהשיגה ניצחון בכורה העונה בליגה מול הפועל כפר סבא (0:1), בני סכנין מתכוננת למשחק מחר מול האחרונה הפועל חדרה (רביעי, 18:00), שעדיין לא רשמה ניצחון.
מאמן סכנין, ניסו אביטן, דיבר לקראת המשחק מול האקסית: "תמיד מרגש לפגוש אנשים שאתה מאוד אוהב. הייתה לי תקופה יפה בחדרה ואני מאוד אוהב את המועדון הזה. מאחל להם בהצלחה אחרי המפגש בינינו".
2 צפייה בגלריה
בירם כיאל באימון
בירם כיאל באימון
בירם כיאל באימון
(צילום: בני סכנין)
בסכנין השיגו את השחרור הבינלאומי של בירם כיאל. בסכנין טוענים כי כיאל נמצא בכושר טוב אך יש חשש לסכנו לאור העובדה שלא שיחק תקופה ארוכה.
הקשר מוטי ברשצקי סובל מקרע בשריר התאומים והוא צפוי להיעדר כשבועיים. שחקני ההגנה מרון גנטוס ואייהב שאמי בספק לאחר שנפצעו במשחק מול כפ"ס, הם יערכו מבחן כשירות לקראת המשחק. חגי גולדנברג שנפצע גם הוא הצליח להתאמן אתמול ויעמוד לרשותו של המאמן.
2 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
ניסו אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
איקוום אוטין, שאיחר למשחק מול כפ"ס והודח מההרכב, יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית אך צפוי לפתוח. בעקבות האיחור והפרת החוקים אביטן שוחח עם השחקנים והבהיר להם כי לא יעבור לסדר היום על עבירות משמעת נוספות: "אנחנו לא בגן ילדים. יש לנו מטרות ולכן אין בכוונתי להתעסק בענייני משמעת. כל עבירה תטופל בשיא הרצינות ובחומרה".
פורסם לראשונה: 11:19, 24.11.20