רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי התיקו 2:2 אמש (שני) נגד הפועל חיפה. מצד אחד, הקבוצה של יוסי אבוקסיס הובילה 1:2 במחצית השנייה, והייתה קרובה להגדיל את היתרון שהיה מעניק לה ניצחון ראשון מזה זמן רב. אבל מצד שני, גם הפועל חיפה הגיעה להרבה הזדמנויות, בעיקר במחצית הראשונה.
בסופו של דבר את שני השערים של חיפה כבשו אקסים של ב"ש: חנן ממן, שעזב באמצע העונה שעברה, וקייס גאנם, שעדיין שייך לב"ש, אך סירב לחתום על מתווה הקיצוץ שהוצע לו בשל הקורונה והושאל.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אבוקסיס. מתי ב"ש תנצח?
(צילום: ראובן שוורץ)
ב"ש הגיעה להתמודדות בהרכב חסר מאוד, ולפחות שלושה שחקנים הצליחו לנצל את ההזדמנויות שקיבלו: מרסלו מלי, שהציג את משחקן הטוב ביותר מאז שהצטרף, והיה מעורב בכיבוש השער הראשון, סינטיהו סלליך, שהיה פעיל מאוד ונראה שהוא חוזר לכושר שהיה בו בתחילת העונה, ואיתמר שבירו החלוץ, ששוב היה בזמן הנכון במקום הנכון והעלה את מאזן כיבושיו העונה בליגה לשלושה, בנוסף לשער שכבש ביום חמישי שעבר בהפסד 4:1 ללברקוזן. רותם חטואל כבש שער בכורה במשחק הראשון שהוא פתח בליגה.
כבר היום אחר הצהריים תמריא הקבוצה לצ'כיה לקראת המשחק נגד סלביה פראג ביום חמישי בליגה האירופית. לאחר אימון הבוקר יוחלט מי מהפצועים יוכל לטוס להתמודדות ולהשתלב במשחק.
3 צפייה בגלריה
חטואל וסלליך חוגגים
חטואל וסלליך חוגגים
חטואל. שער בכורה בב"ש
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל באר שבע ועיריית ב"ש סימנו את השליש האחרון של חודש ינואר הקרוב, בעוד כחודש וחצי, כתאריך היעד בו תוכל הקבוצה לחזור לארח את משחקיה הביתיים באצטדיון טוטו טרנר. מבחינת לוח המשחקים, לא מן הנמנע שהחזרה לאצטדיון, שמושבת מחודש יוני האחרון בשל בעיות בטיחות שהתגלו בגג, יהיה במחזור ה-18 נגד האלופה מכבי תל אביב.
יש לציין שבכל מקרה אם אכן המשחק ייערך בטוטו טרנר, הוא יתקיים ללא קהל, שכן העבודות לתיקון הגג שהחלו לפני כחודש לא צפויות להסתיים עד אז, אלא יבוצעו במקביל לקיום המשחקים.
3 צפייה בגלריה
השיפוצים בגג אצטדיון טוטו טרנר
השיפוצים בגג אצטדיון טוטו טרנר
השיפוצים בגג של טוטו טרנר
(צילום: הרצל יוסף)
מבחינת העירייה, הצפי לסיום הסופי של העבודות אמור להתבצע בחודש אוקטובר 2021, ורק אז, אחרי שהעונה הבאה כבר תיפתח, תוכל הקבוצה לארח את משחקיה עם אוהדים בכל ארבעת יציעי האצטדיון, זאת כמובן רק במידה ויוסרו מגבלות הקורונה.