מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:45) אצל בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-29. המאמן ולדימיר איביץ' דיבר היום במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה. הסרבי התייחס כמובן לניצחון המרשים על מכבי חיפה במחזור האחרון והטענות שהאליפות כcר בכיס: "כולם יכולים לחשוב מה שהם רוצים ולהגיד מה שהם רוצים. זה נורמלי. מה שהם חושבים זו לא בעיה שלנו. אנחנו יודעים מה העבודה שלנו ושזה לא נגמר".
על הבדלי הכושר בין הצהובים ליריבות: "לא משווה את הקבוצה שלי לקבוצות אחרת מהבחינה הזו. זה לא נכון לעשות את זה. עיתונאים או אנשים שזו עבודתם יכולים לעשות את זה".
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'. נשאר דרוך
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' דיבר על האתגר בטדי: "אני מניח שבית"ר לא מרוצה ממספר הנקודות שצברה בשני המשחקים האחרונים. בכל משחק נגד בית"ר קשה וצריך הרבה סבלנות. זו קבוצה טובה עם שחקנים טובים ומאמן טוב. כמו שאמרתי, עבורי הכי חשוב הוא מה שאנחנו נעשה כדי לנצח".
בנושא ניהול הסגל: "אנחנו נשחק משחק שלישי בשמונה ימים. אני עוקב אחרי השחקנים שלי ומדבר איתם. אני מאמין שהם בכושר טוב וכולם מוכנים ורוצים לשחק. יש לי 22 שחקנים וכולם יכולים לשחק ולעזור לנו. לפעמים זו בעיה עבורי למצוא את ה-11 הטובים ביותר ואת ה-20 הטובים ביותר. לפעמים אני צריך להשאיר בחוץ שניים או שלושה שחקנים ואני שמח שהם מראים לי שהם רעבים לשחק".

מכבי ת"א נגד איגוד השופטים

שרון תמם, המשנה למנכ"ל, שלחה מכתב למנכ"לית איגוד השופטים רונית תירוש ובו התייחסה לדברים שנאמרו על ידי שופט העבר ומדריך השופטים חיים יעקב בכנס איגוד השופטים המתייחסים להתנהגות החלוץ ברחבה ובין היתר כי "שכטר לא אמור לקבל פנדל כשהוא בוחר ליפול לפני המגע".
בפנייה נכתב: "במידה ודברים אלה אכן נאמרו, הם מדאיגים מאוד מאחר והם מאששים את הטענה לפיה כל נגיעה באיתי שכטר, גורלה נחרץ מראש והיא נובעת מדעה מוקדמת". בהמשך נכתב גם: "בכל הקשור לאיתי שכטר נדמה כאילו ההחלטות נקבעו מראש עוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה".