היום (שלישי, 16:00) אחר הצהריים תמריא הפועל באר שבע לגרמניה לקראת משחקה ביום חמישי נגד באייר לברקוזן שיפתח את הסיבוב השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, אך היא תחסר את הכוכב הגדול ביותר שלה, ז'וזואה, שהתעמת עם הבלם עמית ביטון באימון הבוקר והושעה.
על פי הודעת הקבוצה, הקשר וביטון היו מעורבים בתקרית בסופה הושעה הפורטוגלי והוא יעמוד לוועדת משמעת, לכן לא יצטרף לקבוצה לטיסה. במהלך האימון תיקל ביטון את ז'וזואה. הפורטוגלי לא אהב זאת, קם, נצמד אליו והחל לקלל. שחקנים הפרידו ביניהם ויוסי אבוקסיס החליט לסיים את האימון בשל התקרית. ביטון, שמחלים מפציעה בברכו, נחשב לאחד החברים הכי טובים של ז'וזואה בקבוצה.
4 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
עוד תקרית לרשימה הבלתי נגמרת. ז'וזואה
(צילום: אבי רוקח)
4 צפייה בגלריה
אקולטסה חוגג
אקולטסה חוגג
גם הוא מחוץ לסגל. אקולטסה
(צילום: אורן אהרוני)
זו ממש לא הפעם הראשונה שהפורטוגלי מעורב בתקרית מסוג זה. למעשה, בפחות מחצי שנה שמו נקשר בלא פחות משבעה אירועים, חלקם לא היו רחוקים מאלימות פיזית, כולל נגד אנשים במועדון.
המשחק הקודם מול לברקוזן הסתיים בניצחון 2:4 של הקבוצה הגרמנית ועם תחושת החמצה גדולה של באר שבע, ששחקניה הרגישו שיכלו להוציא לפחות נקודה. הפעם מחזיקת הגביע מגיעה במצב רוח ירוד ביותר לאחר ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד ובעיקר בעקבות היכולת הרעה שהציגה בהתמודדות. בב"ש חוששים מהאפשרות של תבוסה קשה נגד הקבוצה שנחשבת לחזקה ביותר בבית. כמובן שהחיסרון של ז'וזואה יפגע במחזיקת הגביע אפילו יותר, אך הוא לא היחיד שייעדר.
הכוכב הגדול של באר שבע בליגה האירופית, אלטון אקולטסה, שכבש ארבעה שערים בשלושה משחקים במפעל, כולל צמד נגד לברקוזן במחזור הקודם, נבדק באימון הבוקר והוחלט שיישאר בישראל לאחר שלא התאושש מהפציעה שלו.
4 צפייה בגלריה
וזה לא כולל את התקרית הבוקר
וזה לא כולל את התקרית הבוקר
וזה לא כולל את התקרית הבוקר
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
הקבוצה במצב רוח ירוד במיוחד. יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
מעבר אליהם, גם רמזי ספורי והבלם הצעיר איתי רצון לא יטוסו עם שאר הסגל בשל פציעות. כל הצוות המקצועי והשחקנים יצאו שליליים בסבב בדיקות הקורונה שעברו, וכולם יוכלו ליטול חלק בהתמודדות.
פורסם לראשונה: 08:54, 24.11.20